Craft-alnica #174. - NOVA PODOBA

Dva tedna hitro mineta sploh, ko se leto pomika proti koncu. Praznično ustvarjanje je že v polnem teku a smo se v Craft-alnici odločile, da se mu ne boste smele še popolnoma predati. Nalogo za naslednja dva tedna nam je izbrala Tina in jo poimenovala

NOVA PODOBA 
lesenemu izdelku daj novo podobo in s fotografijo pokaži razliko. Nikar ne pozabite fotografirati surove, neobdelane oblike lesa, da bomo videle kako ste ga preoblikovale ali okrasile.

Priznam, da me je Tinina naloga spravila v težave. Sama namreč nimam nikakeršnjih mizarskih sposobnosti. Torej sem morala za to nalogo poiskati drugačno rešitev. Že v osnovi je bila zamisel za praznično dekoracijo. Iz zadrege me je rešil novo odprta trgovina Tedi, v njej sem našla čudovito leseno zvezdo z lubjem.


Okrasila sem jo čudovitimi Tininimi hiškami, v katere sem se naravnost zaljubila. Dodala sem jim še nove božične zvezde Marianne design . Storžke sem nabrala v parku pred službo, majčkeno postrani so me ljudje gledali ampak so pa res luštni in prav majhni.
Vse skupaj sem popršila še s snegom v spreju in okrasna zvezda je pripravljena za okrasitev doma.


  
 Pridružite se nam v izzivu in nam pokažite kako ste ve preoblikovale lesene osnove.


 Po navdih pa zavijte še k Tini, Tanji, Andreji in naši Novembrski gostji Heleni.


Komentarji

  1. Super si se znašla in fino za take trgovinice, kaj?
    Pravkar delam na enem takem projektu. Ga moram še hitro prej pofotkat, preden ga začnem okraševat ;)
    Krasna zvezda.

    OdgovoriIzbriši
  2. o, tole pa je praznična preobleka, predvsem me impresionira tale ledeni izgled, fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si preoblekla tole zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si preoblikovala leseni motiv zvezde v krasno praznično dekoracijo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Takoj, ko sem videla temo novega izziva, sem se spomnila na Tedija :). Tudi tebe je rešil in pomagal k tvoji čudoviti božični dekoraciji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te Tinine hiše so tudi mene čisto omrežile in krasno si predelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si preobrazila tole leseno zvezdo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo Goga tole si pa čudovito naredila...se mi je porodila ideja, da bi imela nekaj takega na vratih namesto venčka :)

    OdgovoriIzbriši
  9. uauu noro lepo, zvezde, storži in lepa osnova, za piko na i pa še Tinine hiške... res lepo je izpadlo

    OdgovoriIzbriši
  10. Vauu, lesena zvezda z lubjem. Čudovito si jo preoblekla in ja, Tinine hišice so res zakon. Prekrasen okras!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo si si zamislila in uresničila tole ne mizarsko zvezdico - na koncu je vse kar šteje občutek, da smo sledili svojim idejam in nekaj naredili odlično. In tebi je uspelo! Zelo mi je všeč in še bolj sem vesela, da sem včeraj, med našim druženjem kupila tele hiške :-) Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit izdelek in še en super izziv na CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakšne težave?? Z odliko si izpeljala ta izziv. Zvezdi si dodala krasne elemente in ji podarila novo poslanstvo. Super!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar