Craft-alnica #173. - ČIMPREJ SE POZDRAVI

Pred nami so zadnji tedni v letu in naše ustvarjalne kotičke so že preplavile božične barve, da pa ne bomo kakor trgovci, da ne bo po naših blogih videti le prazničnih izdelkov sem se odločila, da pripravim majčkeno drugačno nalogo. Malo se bo navezovala na Oktobrsko rožnato temo, ampak res čisto malo.
Za naslednja dva tedna sem se odločila, da bomo izdelovale za naše kraje precej neobičajen izdelek, pa vendar ne bi bilo prav nič narobe, če bi se te Ameriške navade malo nalezle.
Naloga za naslednja dva tedna se glasi

ČIMPREJ SE POZDRAVI
 
Naredite izdelek (voščilnico, tagec, darilno vrečko, ...) s katerim nekomu zaželimo čimprejšnje okrevanje in če je le mogoče, 
naj vsebuje tudi napis na to temo.

Lotila sem se prav zanimive voščilnice, ki je bila že dolgo na mojem seznamu. Idejo sem našla na Pinterestu.


Zunanjost je sila preprosta in dobro skriva, presenečenje.Košarico na sprednji strani sem napolnila z rožicami in dodala napis Najlepšega para.


V notranjosti pa se skrivajo papirnati robčki v škatlici. Dopolnjuje pa jo še en Napis iz kolekcije najlepšega para
Zato voščilnico lepim tudi v njeno galerijo meseca Novembra.

Pridružite se nam v pred prazničnem vzdušju, za hipec pozabite na tradicijo in se lotite nečesa malo drugačnega. Prav gotovo je v tem času prehladov vse polno prejemnikov takšnih izdelkov.
 Po navdih pa zavijte še k Tanji, Tini, Andreji in naši Novembrski gostji Heleni.
Pridružite se nam v Craft-alnici.

Komentarji

  1. Glede na to, da ti dišiš po beli halji se mi je kar zdelo da si ti tista, ki nam je ornk popoprala izziv...fejst žge ta izziv...glede na to, da mi prejšnji z negativi in pozitivi nikakor ni sedel, pa če sem še tako razmišljala, ni in ni bilo ideje, bom tega že kar na začetku spremenila v svoj izziv: ČIMPREJ ZAČNI RAZMIŠLJAT, DRUGAČE TE BO V 14 DNEVIH SPET CAJT POVOZU!!!", po robčke za solze brisat, bom prišla pa kar k tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mojiči, kar pridi. Sem tegale v škatlici razplastila. Je bil troslojni....
      Dej no, nč se ne zgovarjaj. Kar mal poguglaj, boš mela cel kup idej :)

      Izbriši
    2. Lahko tebi, ti si domačo nalogo že naredila....JAZ JO BOM PA ŠE.....ZANALAŠČ!!!!TAKO DA VEŠ!!!!!!!:-))

      Izbriši
  2. Kot sem že rekla, super izziv v teh dneh polnih virusov.
    Krasno presenečenje skriva ta tvoja voščilnica.
    Mojca, mislim, da tokrat robčki ne bodo potrebni, boš že kaj naumila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra pogruntavščina je tale tvoja voščilnica.
    Mojca,verjamem,da boš tokrat dobila tisto pravo idejo.Naj te potolažim....tudi meni pri prejšnjem izzivu ni in ni šlo v glavo nič pametnega.Upam,da bo tokrat boljše :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prejemnik te pozornosti bo gotovo v trenutku ozdravel. :-) Čudovito si ustvarjala. Super izziv res primeren v tem času, ko je bacilov dovolj za vsakim vogalom.

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je res svetovno, da si dala robček v notranjost :) Super je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Glej, glej, kako zanimivo. Super ideja z robčkom in prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj Lili, kako super ideja in izvedba. Si jo že pišem na listo :). Krasno voščilnico si ustvarila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, tole si res odlično naredila. Totalno posrečen osrednji 3D motiv, ki zadane bistvo. Bravo, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga LiLi ♥ zelo lepo voščilnico s tapravim dodatkom si naredila :-)) Super si se znašla.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar