Panelna voščilnica

Lotila sem se je z namenom, za čisto posebno osebo, ki si zasluži le najboljše. Na dan, ko je praznovala se mi je prikazala na Fb strani v objavi ene izmed trgovin z štampilkami.. Takoj sem vedela, da se bom lotila izdelave, saj je drugačna in ne boste verjele ne pretežka za sestavit skupaj.


Sprednjo stran se okrasila čisto po moje, z okvirjem in viticami Marianne design, Tininimi napisi in rožicami.


Zanimiva je pravzaprav najbolj notranjost panelne voščilnice, ki se odpre na štiri strani. Sredino sem z napisom HB2U okrasila z štampiljkami abecede MD. Posvetilo pa napisala ročno, ker je tako bolj osebno.


Voščilnica se lepo zloži skupaj in tako prejemnica niti slučajno ni vedela, kaj se skriva v notranjosti.
Če katero zanima kako se izdela takšna voščilnica pa še navodila.


Seveda je bilo treba majčkeno dodelat tudi škatlico, saj je bila voščilnica namenjena resni in pridni ustvarjalki, ki nam vsem s svojo pojavom energijo in komentarji razveseljuje dneve.
Mojca, bog ne daj, da se kdaj spremeniš. Ostani taka kakor si, ker te imamo takšno najraje.
V zahvalo pa je Mojca meni in verjetno vsem ostalim poslala vrečice z doma pridelanim čajčkom in krasno zahvalnico.
Mojči hvala!

Panelno voščilnico lepim v galerijo najlepšega para, ker so na njej njeni napisi.

Komentarji

  1. Tole lepotičko sem občudovala že pri Mojci. Čudovita je. Čisto posebna, tako kot njena prejemnica. :-) Tudi škatlica je prelepa. Hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi moj odziv je bil enak...WAW...potem pa raziskovanje v dno duše te voščilnice. Navodila že navodila, vsekakor pa je lažje, če imaš v rokah svoj konkreten mušter. Tukaj šlamparija odpade...1mm gor al pa dol...ni šans, natančnost je tu zelo pomembna,(se pravi..Božička, kar drži se klasike!!!)...Tvoja izdelava je res 1A klasa in vidi se, da si jo delala z užitkom, ker je res profi. Še enkrat hvala lepa, tudi tvoja gre v posebno spominsko škatlo, ki jo bom z užitkom potegnila ven čez kakšnih 30, 40 let...in pravnukom razlagala, kako smo se včasih šli prijateljstvo....itak bo takrat že vesoljsko življenje in bo prvo vprašanje....Kaj pa je to?? "Papir, dragi moj pravnuk, nanj smo včasih pisali!!!! "

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je res nekaj posebnega, svetovna je in ovsem razumem Mojco, da je bil totalno navdušena nad njo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem jo videla pri Mojci in pojma nisem imela kako deluje. Potem sem videla podobne na tujih blogih, narejene s šablono. No, moram reči, da mi je tvoj sistem bolj všeč ;)
    Krasna je in res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, kaj naj drugega človek tukaj napiše kot UAU. Res najboljše, za najboljšo punco. Ja, Mojca si to zagotovo zasluži.

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro in nekaj novega zame. Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti bom že morala verjeti, da ni pretežka za sestavljanje, čeprav se mi zdi zelo zakomplicirano :) Ampak izgled je fantastičen. Pa še tako lepo si vse okrasila, napisala ... Fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito izgleda! Lepo si se potrudila in kar težko verjamem, da ni preveč težka izdelava. je pa super presenečenje in res hudo. Krasen izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je in meni ne zgleda čisto nič lahka. Zelo si se potrudila in prelepa je! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar