Craft-alnica #172. POZITIV + NEGATIV

Zadnja dva tedna sta mimo mene švignila z svetlobno hitrostjo. K temu je pripomogel tudi res pohvalen odziv na našo dobrodelno Craft-alnico. Lepo je, ko vidiš, da znamo stopiti skupaj, da smo velike in odprtega srca. Hvala vam za neverjeten odziv in ogromno čudovitih izdelkov.

Ker pa sta za nami dva tedna, imamo za vas novo nalogo. Izbrala jo je Andreja in  jo poimenovala

POZITIV + NEGATIV
Želimo, da izdelate dve preprosti voščilnici. Na eni uporabite pozitiv, to je izrez narejen z rezalno šablono, na drugi pa negativ, tisto kar ostane od izrezovanja z šablono.Želimo, da uporabite konkretno šablono, le napis narejen z takšno tehniko ne bo zadostoval.
Jaz sem si izbrala tokrat "konkretno", moško šablono. Sizzx- ovo šablono moškega s klobukom, ki mi je zelo všeč.Tako eleganten je, skoraj staromoden.
Brkati moški so zadnje čase preplavili naš svet, pa ne le brkati tudi bradati so. Prav, vse o.k. dokler je kosmato okrasje urejeno.
Možakarja sta izdelana v rjavih tonih, mogoče pa ju v kratkem naredim še v črni in sivi barvi.


 Negativu možakarja sem dodala pozitiven napis Vse najboljše.

 
Pozitiv, torej izrez iz šablone na drugi voščilnici je dodan na majčkeno bolj živahno pikasto osnovo. Napis Vse najboljše pa je tu negativ.
Pridružite se nam v negativnem in pozitivnem igranju s šablonami. Bodimo tokrat varčne in uporabimo čisto vse, kar nastane pri izrezovanju s šablonami.
Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Tini in Ivici, ko je v mesecu Oktobru naša gostja.
 

Komentarji

  1. Krasna šablona, krasni voščilnici in zanimiv izziv. Bom poskusila tudi jaz kaj naštudirati v tej smeri :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. vav, krasni voščilnici. Zelo sta mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga LiLi ♥ zelo lepi voščilnici si naredila in se krasno poigrala z pozitivom in negativom :-)) Šablona je fantastična in ti si jo fantastično uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna ideja. Super šablona za ta izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. S tem brkatim fantom si izdelala dve vrhunski voščilnici in krasno porabila vse delčke papirja. :-) Obe voščilnici sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiv izziv. Fajno šablono si izbrala in v obeh izvedbah sta voščilnici čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet dobra ideja. Voščilnici sta pa obe enako lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi voščilnici, všeč so mi barve. S pikami je zame druga za piko ali dve pred prvo :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta mi všeč. Kdor zna, zna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta šablona me že dolgo mika in prav všeč mi je kako si izdelala možakarja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličen izbor šablone za ta izziv. Obe sta čudoviti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Lili, tvoji voščilnici sta popolni. Super motiv si izbrala...prav za gentelmane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Fajn šablono si izbrala in jo super uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super možaka si ustvarila... tudi tisti "negativ-ni" deluje pozitivno. ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar