Craft-alnica #171. - ROZA NOVOLETNA VOŠČILNICA Z EUROPO DONNO

Pošteno smo zakorakali v mesec Oktober in prav tradicionalno postaja, da se v Craft-alnici pridružujemo aktivnostim z Europo Donno. 
Vendar pa smo se letos zadeve lotile drugače, ker se naše voščilnice darujejo ob koncu leta, ko že z eno nogo stojimo v prazničnem času smo se odločile, da letos izdelamo

ROZA NOVOLETNE VOŠČILNICE

Novoletna voščilnica naj bo narejena v pretežno rožnati barvi.
Kakor pretekli leti bomo tudi letos voščilnice ob koncu izziva odnesle  na Europo Donno, da jih lahko prodajo in izkupiček dodajo k ostalim sredstvom za pomoč pri boji proti raku dojk. 

Z veseljem sem se lotila naloge in prav za to priložnost sem si nabavila super luštne vesele snežake pri Tini.


Oblekla sem jih v rožnata oblačilca, da jih na zasneženih strminah ne bo zeblo.


Pripravila sem tri voščilnice, dva snežaka sem izdelala kakor tresočki, pod prozorno folijo so ujeti polivinilni kosmiči, ki sem jih lani nabavila v Kiku



 

Tudi napisi in snežinke v ozadju so narejene  s šablonami in štampiljkam Najlepšega para, zato snežake lepim tudi v njihovo Oktobrsko galerijo.


Za konec pa še lanskoletna voščilnica, ki sem jo naredila le za pokušino. Idejo sem zasledila na Pinterestu in ker je res simpatično enostavna se lahko naredi, da jih letos v praznični ustvarjalni vnemi izdelam še več.

 Tudi letos v  ustvarjalnem timu Craft-alnice vljudno naprošamo vse ustvarjalke,
da stopimo skupaj in prijavljene izdelke na izzivu
poklonimo združenju Europa Donna.


Pridružite se nam v prvem oktobrskem izzivu in  s tem naredite nekaj lepega in plemenitega. Pišite nam na elektronski naslov:
 craft.alnica@gmail.com 

da vam lahko posredujemo naslov na katerega boste lahko poslale svoje rožnate lepotičke. 

Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Tini in Ivici, ki je v mescu Oktobru naša mesečna gostja. 
Sponzor Oktobrskih izzivov je Darilnica Klavdija


Komentarji

  1. Čudovito igrivi so tile tvoji snežaki. Super si jih oblekla v roza. Super tudi izziv in z veseljem sodelujem tudi letos.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ujej, a je že nov izziv. Včasih vas res ne dohajam ;)
    Krasne snežakce si naredila in jih lepo oblekla v roza. Prav plemenito dejanje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako fajn si oblekla te snežake. Zelo zelo so mi všeč. Tako lušne so. To pa bom se vsekakor poskušala pridružit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni so ti snežaki, prav pristoji jim roza barva. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav puhasto sladki so snežaki. Vidim, da uživajo na snegu. Zadnja pa je tudi zanimiva in nežna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga LiLi ♥ čudoviti so tvoji roza snežaki in prav lepo si jih posadila v belino :-)) Tudi tista s krogci je lepa in predvsem zelo posrečena.
    Bravo ♥ da smo spet dobrodelne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoji snežakeci so super lušni. :-) Tudi zadnja, s puhastimi krogi, je zelo lepa. Same lepotičke si danes pokazala in me popolnoma navdušila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko raznolikosti in razigranosti si pricarala! Prav vse so prekrasne in tezko bi izbrala najljubso ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Super so, prav vse! Lušni snežaki. Pa tako lepo nežne voščilnice izpadejo v roza kombinaciji. Tudi jaz se vam zagotovo pridružim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne voščilnice si naredila. Snežaki so prav simpatični.
    Krogi so mi pa še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite tresočke si naredila. Tvoji snežaki so super simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne voščilnice. Moram pokukat v Kik, za polivinilne kosmičke. Kaj vse ne obstaja na tem svetu. Zgleda pa carsko.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo so lepe vse po vrsti te tvoje lepotičke, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar