Sončnice jeseni

Prav na hitro je v naše kraje prišla jesen. Jutra so kar naenkrat hladna in neprijazna, megla se vleče po travnikih. Jesen imam rada, ker nas razveseljujejo s toplimi barvami in slastnimi sadovi narave. Jesenske barve prav rada uporabljam na svojih voščilnicah, zdi se, da izžarevajo prav posebno energijo in zato so mi ti izdelki še lepši.


Čudovite sončnice  mi je že kar nekaj časa nazaj poslala naša Tina.  Veliki rumeni cvetovi še vedno krasijo marsikateri vrt in se nastavljajo soncu.


Čebelicam sem izrezala krila iz pavs papirja in jih rahlo obarvala z Perfectperls prahom, da se prav lepo svetijo.
Tinin napis za rojstni dan pa krasi izrez ene izmed najstarješih šablon Marianne design iz moje zbirke.
Zaradi napisa lepim voščilnico v galerijo Najlepšega para meseca Septembtra.

Komentarji

  1. iiijoj kako je lepa, prav nič jesenska, ker še čist diši po poletju .-)
    Lepo te je bilo danes videt na prvi topel jesenski dan :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako zelo lepa in topla voščilnica! Čudovito si jo sestavila. Sončnice imam rada. Tudi na mojem vrtu še kar cvetijo. In točno takšne barve so, kot tvoje na voščilnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je! Sončnice so tako lepe in tople :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je in oddaja prav posebno toplino. Sončnice si zelo lepo pobarvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica. Tudi jaz imam to šablono in jo premalokrat vzamem v roke. Si me spomnila na njo. Sončnice so kot prave, lepo si jih pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Popolna je. Sončnice si tako lepo pobarvala in senčila, da bi mislila, da so prave. Zelo lepa postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite barve si izbrala in res so take energetične.

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasne barve in tako realistične sončnice, ravno danes sem jih občudovala na sosedovi njivi! ta šablona ima pa tudi pri meni že dolgo kilometrino in že dolgo je nisem uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Barve jeseni so res bogate in tople, zato ni čudno, da jih rada uporabljaš na svojih voščilnicah. Prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuuu, kako so lepe. Mislim, da ga ne poznam človeka, ki mu sončnice ne bi bile všeč, zato s takšno voščilnico sploh ne moreš sfaliti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Glede na to, da so prave sončnice pri meni že čisto fuč (reve uboge imajo tako smotano lastnico, ki jih je leto pustila samevati celo poletje in so sklenile predčasno končat sezono)... tvoje kar sijejo na tem papirju....in res je ...le komu niso všeč...toliko sonca nosijo v sebi...in tele drobne čebelice...(paus papir na krilca (hvala lepa za idejo)).... Nabita je s pozitivno energijo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno, všeč mi je napis v okvirčku in potem sončnice tako lepo dajo še piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa,sončnice delujejo kot bi bile prave.

    OdgovoriIzbriši
  14. iii, kako je pa lepa, zadetek v polno, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar