Rožnato

Za dober teden me je grozna viroza prikovala na posteljo, dobesedno. To je bil razlog, da sem zamujala s komentarji na Craft-alnici in povsod drugje. Obljubim, da bom zamujeno nadoknadila.Sem pa že pred bolniško ustvarjala za pomembne dogodke, ki so se dogajali ali pa se še bojo dogajali v naslednjih dneh.

Birmo bomo letos imeli v jeseni in soseda, babica birmanke me je prosila, da pripravim posebno voščilnico za njeno Hano.

    
 Na njej se uporabila noro lepo reliefno mapo Sizzix v katero sem se zaljubila že pri Andreji.Tudi krasna vijugasta bordura Crealies me je čisto zasvojila.


Ker pa so bili roza papirčki že na mizi je prišel na vrsto še angelček za Sv. Krst. Napis in cvetovi jagod so iz poletne serije Najlepšega para, zato voščilnico lepim v njeno galerijo meseca Septembra.
Bolezen sem pregnala, v dneh, ki prhajajo me čakajo nove šablone. Juhej, pripravljam se na praznično ustvarjanje.

Komentarji

  1. Obe sta prekrasni in ta mapica je res krasna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo da si preživela...sicer pa misel, da ti poštar nosi nove šablone!!!! to je najboljši vitamin C za ustvarjalke...le kdo bi bil ob novitetah, ki prihajajo v ustvarjalno delavnico bolan!!!!
    Moj komentar pa: Hana bo te rozike zelo vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, čudovita je. Zelo mi je všeč kako si Tinine jagodne liste vključila v voščilnico in super ji pristojijo. Sicer pa najbolj važno, da si sedaj v redu in pripravljena na novo veselo ustvarjanje. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi. Tudi meni je v oči padla tale embosirna mapica. Me pa veseli, da je viroza mimo in da si že v polnem pogonu z novimi projekti. Včasih nam "pripada" tudi, da malo odležimo.

    OdgovoriIzbriši
  5. A zato te ni bilo nikjer ;)
    No, samo da si spet zdrava in pri močeh.
    V to šablono sem se pa tudi sama zaljubila, ko sem jo videla pri Andreji ;) Čudovita je in krasno si jo uporabila za osnovo pri obeh čestitkah. Tudi bordura je zelo lepa in se fino dopolnjujeta.
    Zelo lepo čestitki sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja ♥ samo, da si bolje in da kofe bo :-))
    Obe sta zelo lepi in super si ju sestavila. In tale Sizzixov relief zelo lepo paše kot podlaga.

    OdgovoriIzbriši
  7. Me veseli, da je zdravstveno stanje boljše.
    Ustvarila si dve krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. Glavno, da je najhujše za tabo in si zopet v pogonu. Je pa zelo nadležno in sem vesela, da si tukaj z nami. Obe sta čudoviti. Reliefno ozadje je res zelo lepo. Kakor tudi vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, upam da si že čisto pri močeh...obe voščilnici sta pa zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar