Craft-alnica #170. - OBLAČILO

Hitro mineta dva tedna in kakor bi mignil je pred nami nova naloga v izzivu Craft-alnice  Izbrala nam jo je Tanja in jo poimenovala

OBLAČILO
 Želimo, da izdelate voščilnico v obliki oblačila srajce , hlač, oblekice, suknjiča.....
 
Prosimo vas tudi, da se držite navodil, katere si skrbno preberite, le tako lahko vaš izdelek upoštevamo pri glasovanju za Top3.

Rada se lotim izdelave oblačilc, takšne voščilnice so zelo simpatične. Tokrat sem se lotila moškega suknjiča s srajco, zelo simpatična in preprosta je za izdelavo, videla pa sem jo pri Mojci (Soul Sanctuary), Vprašala sem jo, če jo lahko kopiram in dovolila mi je.


Suknjiča sta zelo resna, skoraj mafijska, temen za jesen in svetel za poletne mesece.


 Metuljček poudari resnost oblačila


Pridružite se nam v ustvarjanju in nam pokažite kakšne kose oblačil ste pripravile v svojih ustvarjalnicah.
Po navdih pa zavijte še k Tanji, Tini, Andreji in še eni Andreji (Drassika), ko je v mesecu Septembru gostja ustvarjalne ekipe. 
 

Komentarji

  1. Fejst moderne rekelce si naredila, pa še metuljčka ....tista dva, ki ga bosta "oblekla" se gresta v soboto lahko komot ožent...

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, tole je res nekaj posebnega in tako elegantnega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mafijska? :) Super izbor besed. Točno to besedo bi tudi sama izbrala. Res sta šik in tako italijanska. :) Krasna oblika in huda ideja z zapiranjem ter srajsko v notranjosti. Res sta lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Top sta, odlična in elegantna, tudi malce ja, mafijska:). Takih še nisem delala in zato je ideja še toliko bolj dobrodošla. Izvedla si pa tudi perfektno. Lepo te pozdravljam, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ful dobra skunjiča si skrojila. Kot top oblikovalci. Tale metuljček mi je bil pa že na tisti, ki si jo naredila za sina, zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super talentirana šivilja si oz. kreatorka :) Vse natančno narejeno, da skupaj paše. Si bom kar na Pinterest shranila, tako všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super sta tale tvoja suknjiča in srajci. Odlično si opravila z izzivom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lušna suknjiča si naredila. Všeč mi je tudi mašnica, ki tako super služi kot metuljček ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hudi... super izdelek, izbor blaga je pa res top :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Strašansko simpatični voščilnici.
    Pa še ne izgledata prezahtevni za izdelavo.
    Super! Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastični voščilnici si izdelala. Ta črna res deluje mafijsko elegantno. :-)) Tudi fotografija z avtomobilčkoma je svetovna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo nobl suknjiča, s pripadajočo srajco in metuljčkom samo še za na "ohcet":) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Tvoja oblačila so pa prav nobel! Super si ju naredila, res lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga LiLi ♥ zelo lepi voščilnici si naredila in suknjiča sta naravnost fantastična in zelo lepo narejena :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna suknjiča si izdelala. Zelo sta mi všeč. Mogoče tudi jaz kdaj "poberem" idejo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar