Craft-alnica #168. - SKICA

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga v izzivu Craft-alnice. Vrsta za izbiro naloge je na meni in odločila sem se, da tokrat uporabimo

SKICO

Izdelala sem skico, moje najbolj pogoste in največkrat uporabljene postavitve na voščilnici in prav zanimivo bo opazovati, kaj lahko nastane in kako različne poglede imamo nanjo.

 
Kakor sem že rekla, je to moja največkrat uporabljena postavitev in kar nekaj ne objavljenih izdelkov imam za pokazati.


 Na prvi v sivo vijolični barvi, orhideje MD


Na drugi, ki je potovala v Češko vrtnice in bordure MD.



Tale je bila pa za malo Niko, seveda v roza barvi. Bordura Najlepši par.


Pa modra za malega Jakoba
 

 Pa še ena roza za rojstni dan.

 
Vse iste in meni tako ljube, pokažem jih pa ne ravno zato ker so vse enake, le barve in rožice so drugačne, ali pa tudi ne.
 
Pridružite se nam in nam pokažite skozi kakšne oči gledate na mojo postavitev.
Navdih pa najdete tudi pri Andreji, Tanji, Tini, naši mesečni gostji Andreji in Našem Avgustovskem sponzorju Ustvarjalnem dotiku.
 

Komentarji

  1. Prekrasne so, lepo, da si nam jih pokazala. Pripravila pa si tudi zelo zanimivo skico.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da ti ta skica res leži, ker si naredila po njej toliko lepotičk.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa postavitev in vsakič malo drugačne vijugice in okrasitev. :-) Ena je lepša od druge. Prva mi je pa najlepša. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Skica je zanimive, razgibane oblike in verjamem, da bodo vse voščilnice, ki bodo sodelovale čudovite. Takšne so tudi tvoje. Elegantne, v lepih barvnih odtenkih in s primernimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav vse so čudovite in tale skica je res uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Same lepe voščilnice, pa tudi sama postavitev je super. Krasno si jih okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  7. super skico si naredila, ker ko zagledam kakšno takšno postavitev, se vprašam, zakaj ne naredim kakšne podobne, ker imam šablon bordur malo morje ... krasno kolekcijo si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga, prav vse so čudovite...vendar orhideje zmagajo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga LiLi ♥ zelo luštne voščilnice si naredila po svoji skici :-)) Prav v vseh barvah so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako si bila pridna... čudovite voščilnice so nastale. Skica je res super. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja pa iii, pa saj so vse tako zelo lepe... krasno skico si nam podala, uporabno za še kdaj, tebe je očitno odlično inspirirala, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar