Blok za naslove

Novoletni prazniki se nam bližajo z svetlobno hitrostjo, nekatere med vami že pridno izdelujete praznične voščilnice in letos ne boste imele prav nobenih težav z pošiljanjem. Tudi jaz sem se jih nekaj že lotila, a morajo za objavo še počakati. V teh dneh sem se lotila izdelave, bolj okrasitve novega bloka z naslovi. Mojim puncam v Craft-alničnem timu sem obljubila, da bom te zadeve uredila, saj jih nenehno morim z naslovi takšnimi in drugačnimi. Sedaj pa bom v lepo okrašen blokec napisala domač in elektronski naslov pa še datum rojstva zraven, če mi ga bo le uspelo izbrskati.
 Papirčki iz bloka Graphic 45, so tako lepo romantični, da jim ni bilo potrebno več veliko dodajati.
 Trak polperlic in čudovita lesena ograjica samo povdarjata elegantnost dame s pahljačo.

Papirčke in leseno ograjico sem dobila pri moji dragi Klavdiji, ki ima na zalogi same čudovite stvari.
Sedaj pa se moram lotiti še prepisovanju naslovov ;).

Komentarji

  1. Uau, to pa je izdelek in pol. Pri meni je pa potem problem, da mi je škoda zapisovati v tako lepe bloke in jih raje samo hranim in občudujem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi mene je motilo, da nisem imela vsega lepo urejenega. Pa sem si uredila. Samo ne tako fancy kot ti. Pravi užitek ti bo prijeti v roke ta prekrasen blokec in noter zapisati pomembne stvari.
    TOP!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako bogato in lepo si okrasila blokec! Zelo mi je všeč. Sedaj pa hitro prepisovat naslove! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmm, krasno okrašen! In barve so fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si ga (o)čirala (o)čarala in ta 3D videz je prav dopadljiv. da pa novoletnih še ne smeš pokazati je pa čisto normalno; je še prekmalu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Če ti kaj fali, samo "pozvončkljaj" pri meni in mogoče ti lahko pomagam z naslovi. Je pa krasen blokec...res škoda za čečkanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo LiLi ♥ kako krasen vintage blokec si si izdelala :-)) In kako si pridna in obljubo zelo hitro uresničila! Pridna, pridna, ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, kako je pa tole lepo in bogato..., bravo Lili, to je sicer nekaj, kar potrebujem tudi jaz in uf ja, če te kaj potolaži, jaz verjetno do novembra ne bom imela ene poštene novoletne voščilnice...,LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar