Allstartke

Dolgo nazaj mi je prijatzna sorodna duša poslala domov izreze Allstartk. Sestavila sem jih takoj in tako so čakale, da jih ukomponiran na voščilnico. Dveh sem se lotila dopoldne med kuhanjem kosila.


Najprej sem se lotila modre,
 
 
 ker pa je izdelava sila preprosta sem na hitro naredila še zeleno

 
Na zalogi imam še rumeno in rdečo supergico. Tudi ti dve bosta kmalu na voščilnici, potem pa samo še počakajo na primernega slavljenca. Modro bom najverjetneje prihranila za sina, saj je zvest nosilec Allstartk, še pozimi jih ne sezuje.

Komentarji

  1. Super si jih vkomponirala v voščilnico. Res so take evergreen, ki se jih nikoli ne naveličaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale prijazna sorodna duša, ki ti je poslala alstarke, je že vedela, da boš ustvarila nekaj posebno lepega z njimi. :-)) Krasni voščilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jih skombinirala z ozadjem in dodatki. Tista sorodna duša je že vedela, komu poslati.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako so fletne :-)) Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Superca! Dobro si ujela barvne kombinacije. Še dorbo, da ti je ena dobra duša poslala izrezke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si jih sestavila in skombinirala z ozadjem. Tele allstarke so res tak univerzalen izrez, primeren za ženske in moške voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, čudovito si jih uporabila-voščilnici sta svetovni!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar