Craft-alnica #167. - FANCY FOLDS

Še dva poletna tedna sta za nami in spet smo tu z novo nalogo v izzivu Craft-alnice. Temo za naslednji izziv nam je zbrala Andreja in jo poimenovala
FANCY FOLDS
Želimo, da izdelate drugačno voščilnico z drugačnim odpiranjem ali vsaj z enim dodatnim pregibim na osnovi voščilnice. Striček Google ali pa Pinterest ponujata ogromno varijant in možnosti drugačne  izdelave voščilnice.
Prosimo vas tudi, da si dobro preberete navodila in se jih tudi držite, da bomo lahko vaš čudovit izdelek upoštevale pri ocenjevanju.
K meni že počasi prihaja jesen. Ker me nakupi šolskih potrebščin ne obremenjujejo več sem počastila bližajočo se jesen z njenimi toplimi barvami na voščilnici.
Naredila sem dvojno voščilnico dvojnim Z pregibom, idejo sem našla kje drugje kakor na Pinterestu, le navodil nikakor nisem mogla zaslediti, delala sem jo po slikici.

 Dve osnovi zapognjeni v črko Z in nalepljeni ena na drugo z zamikom. Na sredini napis iz Maveluja.
Papirčki BoBunny, ki se tako lepo z imenom skladajo z zajčjo temo voščilnice.


Šablone in slikica Marianne design nas prav potiho vabijo v barvito jesen.


Uporabljene šablone MD :Buče lr0431, listi lr0430 in lr0373, rožice lr0425, zajček cr1340,        sličica mb0161

Sem se pa že pred časom poigrala tudi z Cascading  voščilnico.


 Ker pa sem njen delček pokazala na FB-ju je neprimerna za samostojno objavo v Craft-alnici.


Narejena je bila za družinico, ki je v enem tednu praznovala kar trojni rojstni dan hčerkice in staršev.


Dva žepka za tage sta prav primerrna za takšno razširjeno voščilo.


Pridružite se nam v ustvarjanju drugačnih voščilnic, zabavno je.Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Tini in naši Avgustvski gostji Andreji. Pa tudi v Ustvarjalnem dotiku so ustvarjali z nami, saj so naš sponzor v mesecu Avgustu.

Komentarji

  1. Super te je potegnilo že v jesen. Jaz se še malo upiram s poletjem ;-) Tudi druga je nora, z vsemi temi "žepki". Hvala za inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. No,krasno, ti že kličeš jesen, jaz pa zimo ;)
    hec!

    Krasno voščilnico si naredila. Sama sem jih delala pred časom in sem kar osnovo izrezala in različno prepognila.
    moja čestitka

    In tudi druga je zelo zanimiva in lepa, sploh s temi dodanimi tagi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiv izziv in mislim, da ste povzročile kar pravo kravžljanje možgančkov, kako bi se izzivu pridružile. Obe sta krasni, s prvo si že v toplih jesenskih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. U, kakšne umetnine si nam danes pokazala. Oboje je čudovito in res zanimivo z vsemi temi pregibi. Meni je še kar misterija. Morda pa le poskusim tudi sama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na ta način nastanejo res zanimive voščilnice in potrebuješ kar nekaj časa, da si ogledaš vse pregibe in dodatke. Lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo pregibanje tako pri prvi, kot drugi voščilnici. Ti znaš vse tako lepo okrasiti, da je veselje pogledati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga LiLi, Krasno si se poigrala s prepogibi in ustvarila čudovito jesensko voščilnico :-))
    Tudi druga, s še več prepogibi je zelo zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj Lili, nikar ne kliči še jeseni, jaz sem šla komaj na zaslužen dopust :))) Sicer si pa super sestavila voščilnico...krasni odtenki. Tudi druga mi je zelo všeč. Si imela kar nekaj dela, da si ju naredila ane.
    Hvala za komentar :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si ustvarjala, zelo zanimivi in lepi sta obe.

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely special fold MD autumn card, so glad you have joined Marianne Design Divas good luck, hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar