Craft-alnica #165. - MIX MEDIA

Hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami v Craft-alnici. Novo nalogo za naslednjih štirinajst dni nam je izbrala Tanja in jo poimenovala

MIX MEDIA

Platno , voščilnico aliu sliko ustvarite v tehniki Mix media po svoji meri.
 Prosimo vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.


Sama sem se čisto malo spogledovala tudi s Stimpunkom, enkrat se ga bom lotila čisto zares, saj mi je močno všeč.

 

 Na voščilnici sem mešala distresse, šrampiljke, kovinske zobnike, čipke, rožice, polperlice in malega angela iz umetne mase.


Napis in odtisi kapljice in krogci so Tinini,Zato voščilnico lepim v galerijo najlepšega para.


Pridružite se nam v dopustniškim, Avgustovsekem izzivu Craft-alnice in nam pokažite kakšne tehnike še lahko mešamo na naših izdelkih. Po navdih pa tokrat zavijte k Tanji, Tini, Andreji in Andreji iz Mavrićnih idej, ki je v Avgustu naša gostja  ter tudi k Ustverjalnem dotiku, ki je naš mesečni sponzor.

Komentarji

  1. Mix media tehnike se res še nisem lotila, mogoče pa je že čas. Lušno si vse skupaj zmiksala.

    OdgovoriIzbriši
  2. o, tole je pa noro lepo, kakšne neverjetne kombinacije, izpade fenomenalno. krasen izziv ste nam pripravile, mogoče se lotim tudi tega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si združila različne dodatke in nastala je zelo zanimiva voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, tega se še nisem šla, ali pa "mogoče", le da tega nisem vedela:))) Tvoja je super zmiksana in zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično si zmiksala vse skupaj in nastala je res lepa voščilnica. Obvladaš!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kombinacija vsega. Noro dobra ideja in tudi izvedba. Navdušena sem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si skombinirala vse te elemente. Dodatek zobnikov mi je sploh všeč. Res izpade dobro vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga LiLi, super si se lotila mix tehnike in skombinirala vse elemente in tehnike. Všeč mi je tvoja voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga LiLi, super si se lotila mix tehnike in skombinirala vse elemente in tehnike. Všeč mi je tvoja voščilnica :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito!!! Super kombinacija vsega. Zelo, zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, odlično si opravila. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa. Zanimiva postavitev in barvna kombinacija. Nekaj posebnega. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Koliko različnih elementov... Super si tole skombinirala. Všeč mi je izbor barv in končni izdelek je fantastičen. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar