Ulovi svoje sanje

Kdo med nami ne sanja, vsi, le da se sanj zjutraj največkrat ne spomnimo.

Indijanci so verjeli, da so sanje sporočila duhov iz onostranstva. V njihovi kulturi lovilci sanj privlačijo sanje v svoje mreže. Tako dobri duhovi potujejo skozi odprtine med nitkami v lovilcu sanj ter lebdijo nad posvečenimi peresi nad spečimi ljudmi.


V kolekciji meseca Julija Marianne design je bil tudi LOVILEC SANJ. takoj sem vedela, da bo moj, a preden sem ga umestila na voščilnico je minilo kar nekaj dni.  Težko sem se namreč odločila na kakšno podlago naj ga sploh položim. Pa sem se odločila za preprost a čudovit smušing v modri barvi, mi je kar fajn uspel. Pod osrednji krog, ki sem ga posula z zlatim embosirnim prahom sem položila enakega izrezanega iz mosgume, super pride. Idejo pa sem dobila pri Jerneji, ki me prosila če ji izrežem par motivčkov iz mosgume. Učinek je krasen  toplo priporočam.


Peresa so pobarvana z distressi z krogom pa jih povezujejo polperlice z zlatim robom, da se lepo ujema vse skupaj. 

Napis za rojstni dan je Tinin, zato lovilček lepim v njeno galerijo.

Ujemite svoje sanje, če ne gre drugače si omislite Lovilček sanj.

Komentarji

  1. Čudovita šablona. Zelo lepo si jo umestila na voščilnico. Smušing je brez dvoma eno najlepših in najbolj univerzalnih ozadij. :-) Všeč so mi pisana peresa in polperlice. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, krasna voščilnica. Tudi mene je mikala ta šablona, ampak si je nisem privoščila. Vidim, da krasno pride.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. super krasna čestitka in simbolika. In inspiracijo dobiš res lahko kjerkoli - tudi v svoji ustrežljivosti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit je, sem ga občudovala že na FBju. Mislim, da sploh ne bi potrebovala več pravega, če bi dobila tole voščilnico. :) Krasno si povezala vse skupaj s pol perlami in vse skupaj pobarvala oz. embosirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je!! Lovilec sanj je takoooooo lep in ti si ga super "oživela" z barvami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica! Tudi jaz ko sem videla to šablono, sem vedela, da bo moja. Zelo lepa je in tvoja voščilnica je krasno izpadla. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. joj kako simpatična voščilnica :-)) Lep je MD lovilec sanj in ti si ga krasno sestavila. Smooshing pa da poseben efekt.

    OdgovoriIzbriši
  8. tako drugačna in super 3d izpade, smušing se mu lepo poda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fajn, ker si za podlago izbrala le nežen smooshing. Lovilec sanj lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen lovilec sanj in na smooshing ozadju je res prav enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit lovilec sanj in prav paše mu ta podlaga. Zelo všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit lovilec si naredila- Sigurno je zame ;) Tvoj smooshing ti je fantastično uspel in je res prekrasna podlaga zlatemu lovilcu. Lepo si tudi pobarvala peresa. Ni kaj: 1A.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si jo naredila z nežnim ozadjem. Krasen lovilec sanj lepih barv!

    OdgovoriIzbriši
  14. Izredno lepa voščilnica, lovilec sanj je krasen, prav tako ozadje. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita, fantastična, enkratna :-))...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar