Mlada zdravnica

Prav z veseljem sem se lotila izdelave voščilnice, za katero me je prosila  mama mlade doktorice medicine. Lepo je videti kako se mladi preko vseh križev in težav sodobne družbe, starševstva in neusmiljenega sistema prebijejo do željene izobrazbe.
Veliko ur trdega dela in odrekanja je za njo in še veliko preprek jo čaka, a ker je vztrajna ji bo uspelo.


 Moja običajna postavitev  je tokrat obogatena z čisto pravimi zdravniškimi pripomočki. Izrez zdravniške torbe, inekcije in toplomera mi je prijazno poslala Jana, šablono stetoskopa in tabletk pa naša draga Andreja. Obema hvala vama za pomoč.


Voščilnico sem pospravila v škatlico, da vse skupaj deluje še bolj slavnostno. Mama je bila navdušena, upam, da je bila navdušena tudi mlada doktorica medicine.

Komentarji

  1. Lili, uspešno si nabrala prave elemente in jih sestavila v lepo celoto. Zelo slavnostno, kot se za mlado doktorico spodobi. Čestitke tebi in njej:) LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ji tole izdelala in naj ji bo dobro na njeni nadaljnji poti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si skombinirala medicinske pripomočke na tej prelepi voščilnici. Barve in dodane rožice govorijo o tem, da je namenjena srčni zdravnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj ne bi bili navdušeni. Prekrasno si skombinirala te posamezne delčke in jih jih vkomponirala v čudovito tematsko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa. Z vsemi detajli si lepo zadela tematiko. Za konec si jo še lepo pospravila v škatlo. Res fajn.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super tematska voščilnica. Tale MD dohtarske šablone so res super. Tudi jaz sem si pred kratkim izprosila nekaj izrezkov pri ustvarjalni kolegici. Takšnale pomoč je super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si skombinirala vse izrezke in sploh ne dvomim, da je bila mlada zdravnica navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  8. LiLi, krasno si skombinirala medicinske pripomočke in voščilnica je čudovita. Lepo si senčila vse pripomočke.

    OdgovoriIzbriši
  9. LiLi, krasno si skombinirala medicinske pripomočke in voščilnica je čudovita. Lepo si senčila vse pripomočke.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar