Craftalnica #165 - OKROGLO

Hitro minevajo dnevi v tem poletju in spet je pred nami nova naloga za izziv Craft-alnice. Izbrala nam jo je Tina in jo poimenovala 

OKROGLO

Tina želi, da izdelate voščilnico z okroglo osnovo.

Sama sem se lotila naloge malo drugače, poskusila sem se v izdelavi okrogle, stopničaste voščilnice.
 Majčkeno so mi ponagajale stopničke, drugače je pa kar šlo.

  
Po dolgem času sem se lotila barvanja odtisa, ki mi ga je prijazno odstopila naša Tanja. Prav luštno je bilo lotiti se mojih ljubih odtenkov.


Okrasila sem jo z cvetovi in viticami Tininih jagodk in njenim napisom, tako je čisto primerna da odpotuje k ustvarjalki, ki praznuje v teh dneh.


Spet mi je nagajala svetloba, nikakor nisem mogla ujeti primerne svetlobe, res bom morala začeti razmišljati o dobrem fotoaparatu.
Okroglo Roziko lepim v galerijo najlepšega para.

Pridružite se nam v okroglem izzivu, po navdih pa zavijte še k Tini, Tanji, Andreji,  Renati, ki je naša gostja v mesecu Juliju.Pokažite nam svoje okrogle izdelke, če pa dopustujete pa uživajte maksimalno. 

Komentarji

  1. iii, super je. Takšna vesela, zabavna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in lepo izdelana in okrašena! Take se pa jaz še nisem lotila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva je videti in krasno narejena. Lepo si jo okrasila in motiv fajn pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako je lepa. Barve čisto po mojem okusu. In osnova je nadvse zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušna rozika. :-) Super si pobarvala motiv in krasno okrasila okroglo stopničasto voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. o, kakšna zanimiva osnova in motiv je tako luškan, krasna, prekrasna ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je tale stopničasto okrogla voščilnica. Izbrala si super simpatičen motiv in lepe barve :). Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. LiLi ♥ zelo luštno in v posrečeni obliki si naredila tole okroglo voščilnico :-)) Zelo mi je všeč lepo pobarvana punčka.

    OdgovoriIzbriši
  9. LiLi ♥ zelo luštno in v posrečeni obliki si naredila tole okroglo voščilnico :-)) Zelo mi je všeč lepo pobarvana punčka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav kjuti okroglo stopničasta voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jps, kako simpatičen deklič v samih roza odtenkih. Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo so mi všeč barve, razgibanost voščilnice, predvsem pa radoživo dekletce. Čestitke, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar