Craft-alnica #164. - TOPLO POLETJE

V poletnih mesecih čas še hitreje mineva in kakor bi mignil imamo v Craft-alnici za vas novo nalogo. Temo za naslednja dva tedna sem vam izbrala jaz in jo poimenovala

TOPLO POLETJE

Na izdelkih želimo videti motive ki spominjajo na toplo poletje, počitnice, oddih, poletno razvajanje, morje, sonce, ladjice......
 Poigrala sem se z šablonami in sličico Marianne Design, ki nas popeljejo na tople peščene plaže.

 
Sprehod v sončnem zahodu po toplem pesku on morju je prav gotovo nekaj najlepšega, kar lahko storiš na dopustu. Sam s seboj ali v družbi drage osebe je prav posebno doživetje.


Čudovita šablona okna se mi je zdela popolna za izdelavo easel voščilnice.


Dodala sem mu  ležalnik, ker po dolgem sprehodu se prileže počitek.
Uživajte na dopustu, če pa vam čas dopušča, če vaša ustvarjalna žilica ne dopustuje pa se nam pridružite in pokažite svoje poletno ustvarjanje na temo dopusta.

Uporabljene šablone MD so:
Okvir in rožice - lro425
ležalnik - lro423
list - lro229
slika obale- send & sea 1

Po navdih pa zavijte še k preostalim članicam ustvarjalne ekipe, Tanji, Tini, Andreji, naši mesečni gostji Renati in našemu Julijskemu sponzorji - Ustvarjalnem dotiku.

Komentarji

  1. Uuuu kako je dobra, ležalnik vabi, pa tudi stopinje na plaži:) mogoče bi šel kar za osebo, ki jih je pustila:)))) Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna Lili,
    bi še kar sama skočila v to tvojo mojstrovino
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako lepo si umestila ležalnik, da kar vabi :). Krasna voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, krasna voščilnica. Na ležalnik ali na sprehod, v vsakem primeru odklop.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar na plažo me je poneslo. Super ležalnik za lenarjenje na soncu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super tema izziva in čudovita voščilnica izpod tvojih rok. Zelo mi je všeč drugačna oblika.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pravi počitniški pogled skozi okno si ustvarila. Zelo lepa voščilnica. :-) Uf, kako bi se mi sedaj prilegel skok v morje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen izziv in se že veselim, koliko poletnih lepot bom videla. Tvoja voščilnica je prav posebna in krasno narejena.

    OdgovoriIzbriši
  9. U nulo, cela voščilnica kot ležalnik :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga LiLi ♥ zelo lepo te je poneslo v toplo poletje :-))ž
    Tvoja voščilnica je zelo lepa in krasno sestavljena. Ležalnik pa res prav lepo vabi ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Tale tvoj ležalnik čudovito vabi v svoj objem :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je tale tvoja plaža in takoj bi malo sedla v tale ležalnik.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi jaz - bi bila tam... Čudovita je. Poletni pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je, čudovito sestavljena. Romantičen sprehod po plaži in tvoj ležalnik sta super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar