Ohcet

Ne vem, če ni spet v modi, da se ljudje poročajo? Toliko poročnih voščilnic, kot letos pa še ni šlo izpod mojih rok. V vseh možnih barvah in prav vse zelo bogate in razkošne. Priznam pa, da je med njimi neverjetno veliko vijoličnih. Najbrž je tudi vijolična barva moderna.
 

 Pa, da ne bodo čisto vse enake sem uporabila novo šablono MD seveda.


Parček, ki ga sama nimam, ne boste verjele,  mi je poslala Tanja E. Še vročega sem prilepila na izrez, ki vsaj meni ponazarja vrata v novo skupno življenje.

Vso srečo jima želim, jutri pa nepozaben dan.

Uporabljene šablone Marianne Design 
Čipkast okvir lro425
Parček  lro345
Lijana z liski lro414

Komentarji

  1. Ja, meni se tudi zdi, da je letos več porok kot prejšnja leta. Sicer pa si izdelala čudovito voščilnico in šablona parčka mi je zelooo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Kaj hočem, tudi sama sem nora na vse, kar je od MD.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica. Vjolična je res na udaru. Tudi mene čaka ena v tej barvi.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna je, vedno imaš takšne lepe postavitve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je
    letos je pa res leto porok
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako lepa, bogata in super izdelana. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna in zelo lepo narejena poročna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito, romantično in elegantno. Tako znaš le ti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudi+ovita je, taka nežna in bogata.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito, nežno in bogato voščilnico si ustvarila. :-) Zelo lep izrez poročnega para.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar