Maki

Okrog voščilnice, ki jo objavljam tokrat je nastala prav posebna zgodba. Renata je navdušena nad slikastvom, njen hobi in pobeg je, tako kakor zame moji papirčki.Za svojo prijateljico je naslikala čudovito sliko z maki, za zraven pa si je zaželela še voščilnico. Najini strasti sta se združili in nastali so še papirnati Maki.


Za nasvet katero šablono uporabiti za nežne make sem vprašala našo filc mojstrico Duši,  ki čudovite cvetove ustvarja iz filca. Predlagala mi je šablono LeaBelities, ki je bila začuda med mojimi šablonami in hitro so nastali rdeči cvetovi.
    
  
 Belo ozadje sem s pomočjo ščetkice pošpricala s kapljicami v rumeni in rdeči barvi, nanj razporedila cvetove in liste ter dodala napis Vse najboljše. Pet rdečih cvetov ponazarja pet desetletji slavljenke. Nič več ni treba dodati, cvetovi povedo vse.
Želim vam lep vikend, pa kaj lepega ustvarite zase.

Komentarji

  1. Čudoviti maki in razporeditev. In kako lepo enakomerno si pošpricala osnovo. A to je ščetka varianta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Damjana, krtačka za zobe daje zelo lepe in enakomerne kapljice :-)

      Izbriši
  2. Krasen tandem sta
    zelo lepi maki
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo čestitko z maki si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da so ti bile moje izkusnje v pomoc. A ni super, ko lahko na novo uporabis obstojece sablonce. Super si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro, da si me spomnila na špricanje s ščetko. :-) Res krasno zgleda in je čudovito ozadje prelepim makom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo sta se povezali in naredili prekrasno darilo. Tvoji lepo počivajo na špricani podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne make si ustvarila. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar