Craft-alnica #163. - ŠKATLICA PRESENEČENJA

Dva tedna sta minila kaor bi mignil in spet je pred vami nova naloga v Craft-alnici. Izbrala nam jo je Andreja in jo poimenovala

ŠKATLICA PRESENEČENJA

Videti želimo škatlice narejene izključno po priloženih navodilih.
 

Nikar se ne ustrašite, škatlice so prav zabavne za izdelavo in nikakršnega pravila ni kako in koliko jo okrasite, le priloženih navodil za izdelavo osnove se morate držati. .Moja je bogato okrašena, saj imam rada bogato okrašene izdelke, ve pa uporabite dodatke in motiv po želji.
 
 
Na moji ustavrjalni mizi je v zadnjih dneh nastalo veliko izdelkov na temo poroke in zato sem se odločila, da takšno naredim tudi škatlico. Na sredino sem dodala poročno tortico, moja je okrogla, lahko pa naredite tudi štirioglato.
 Na štiri starnice sem dodala poročne motive, prstančka in golobčka Marianne design, Okrasek s srčki Memmorie box in seveda Tinin napis Sreče.

Če se boste lotile tortice vam je lahko v pomoč posnetek izdeleva.


Bogato okrašen pokrov z mašnico Marianne design, listki Tattred lace in čudovitimi malimi papirnatimi vrtnicami.




 Na zunanje stranice sem dodala le papirnato čipko MD in izrzane srčke, ki so ostali od izrezovanja okraska s katerim sem polebšala tudi obod tortice.

Od vseh težav pri izdelavi škatlice je bila največja posneti primerno fotografijo, kar tri dni sem lovila svetlobo na našem balkonu in danes pod večer mi je le uspelo.
Pogumno se nam pridružite, obljubljam vam, da prav gotovo ne bo zadnja vaša škatlica presenečenka.
Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tini, Tanji in Tini (Treebug), lepe škatlice presenečenja so naredile.

Škatlico lepim še v galerijo najlepšega para saj sem ji dodala napis sreče.
in k Marianne design Divas. Uparabila pa sem njihove šablone:
Golobčka s srčkom -  lr0298
Poročna prstančka -  lr0238
Mala pentlja -  lr0326
Čipka  - lr0385


Komentarji

  1. Tvoja škatlica je prekrasna, izziv pa zahteven, vsaj zame, ker še nikoli nisem naredila škatlice presenečenja. Morda se tokrat opogumim :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in tako zelo bogata, zlata barva pa jo še bolj požlahtni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoja torta je nadvse čudovita in zelo lepo škatlico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna barvna kombinacija in občudujem vse te tvoje elegantne detajle ... res paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zame so vse take škatlice eno veliko presenečenje, ker jih nisem še nikoli delala. Tale tvoja s tortico v sredini je res čudovita in kot pravi Tina....prava paša za oči. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si jo okrasila. Všeč mi je kombinacija roza in zlate.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga LiLi ♥ ja res kot bi se zmenile :-))
    Čudovita je iz zelo lepo si jo izdelala in nasploh je torta fantastično lepa. Všeč mi je, da ti krasno sedel moj izziv .-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je bogata in me zanima, kako vse to spraviš v eno škatlico in kako tudi ujameš razmerja. Lepo in "okusno" torto si naredila - pravo presenečenje:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita škatlica! Bogato in zelo lepo okrašena. Lepe barve si izbrala

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, kako bogato si okrasila škatlico presenečenja! Torta je fantastična. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita škatlica s krasno torto na sredi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito škatlico si izdelala. Tortica na sredini je prekrasna. In hvala za video :).
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dober in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili k meni ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar