Malo mešano

Saj vem, da ste nekatere mislile, da je z menoj že konec. Pa ni. Kopriva ne pozebe in jaz se tudi ne dam. Veliko se je v teh dneh dogajalo v moji ustvarjalnici in odločila sem se, da vam del tega tudi pokažem. Opozarjam pa vas, da so nekatere slikice prav slabe, saj najprej nisem imela namena vsega objavljat.
 Najprej je prišlo naročilo za poročno. Bogato, veliko in v mojem stilu.


Vse že videno, a meni najljubše.


Prva v rožnati je kriva še za celo serijo.


Med tem pa še nekaj ob upokojitvi in pa dve za prvo obhajilo.

 
Slikice so bile narejene na hitro  in vam jih res nisem imela namen pokazati. 


Med tem časom sem zamudila tudi Vladkin in Tinin Izziv Ko me inspirira. Pa sem voščilnico naredila, le za objavo je zmanjkalo časa.


Želim vam lep preostanek tedna in sončen ter topel vikend.

Komentarji

  1. o, prekrasna serija - krasen tvoj stil in tako raznolik, sploh tale zadnja mavrična mi je čisto posebna.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, prekrasne so prav vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, kakšna krasna kolekcija tvojega ustvarjanja:) Poročne so res zelo lepe in bogate. Zadnja mavrična pa tudi tako posebna, nežna in z lepim cvetom.
    Lili, hvala ker si me spomnila na pomankljivost (sem popravila) in ja: babice držimo skupaj:)) Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim, da ne bi bilo lepo od tebe, če bi pred nami skrila te lepotičke. :-)) Poročne so čudovito romantične, penzionistična lepo cvetoča, fantovska in dekliška za obhajilo nežni in lepi, mavrična pa fantastična. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna si bila, ni kaj in zelo lepe stvari si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Škoda bi jih bilo ne videti in ne boš verjela...pravsi se odločila, da si jih pokazala. Zlato barvo kombinirat je zelo težko, da ne postane vse skupaj kičasto ampak tale kombinacija zlata in nežno roza...skoraj neverjetno pašeta skupaj.
    Mavrični negativi dveh cvetov pa....češnjica na smetanci. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo število voščilnic. Prečudovite so vse. Mavrična je prav vrhunska, res škoda, da je nisi imela časa prijaviti na izziv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse tiho in nato takle buumm :). Poročne so čudovite, zelo lepe so tudi ostale. Pri zadnji pa nikoli ne bi ugotovila, da je tvoja :)). Pridna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Pridna si bila, zelo pridna :) Kakšne lepotičke. Vsega po malem, za vsakogar nekaj. Še fajn, ker si se odločila, da jih pokažeš.

    OdgovoriIzbriši
  10. Poročne so res tako bogate. Veliko si jih naredila in tudi za obhajilo nič ne zaostajajo v lepoti.
    Tista mavrična je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  11. Same čudovitke in prekrasnice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse je tako zelo lepo ...
    Poročne izžarevajo pravo eleganco in lepo bogato si jih sestavila. Tista zadnja, mavrična pa krasna s tem čudovitim izrezom :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. O vau, zelo so lepe! Poročne in tista za upokojitev so mi zelo všeč, zadnja, mavrična je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito ustvarjanje in izdelki!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar