Craft-alnica #160. - DISTRESS BLAZINICE

Pozdravček, dva tedna sta za nami in spet je tu naloga za Izziv Craft-alnice. Izbira je tokrat moja in odločila sem se, da bomo uporabile 

DISTRESS BLAZINICE

Na izdelku uporabite 3 Distress blazinice.
V objavi jih poimenujte in tudi pokažite na eni izmed fotografij. 
 Za Distresse sem se odločila zato, ker jih sama zelo rada in zelo veliko uporabljam. Skoraj se ne zgodi, da jih ne bi uporabila na izdelku. 


Na moji ustvarjalni mizi ravno sedaj nastajajo vabila za Abrahamovko, ki obožuje marjetke in vijolično barvo. Najprej sem mislila, da bo to težko skombinirati, a mislim, da mi je na koncu kar uspelo. Tinine marjetke sem pobarvala z blazinicami milled lavender, mustard seed in moved lavn.

Že pred časom pa sem se kar tako za gušt igrala z prelivanjem barv. Uporabila sem blazinice spaced marmalade, wild honey, mustard  seed, chrushed olive in peeled paint. Nanj sem vroče embosirala kapljice ali listke (kar vam je ljubše), par rožic in napis.


Pridružite se nam v ustvarjanju z Distress blazinicami. Po navdih pa skočite k Andreji, Tini, Tanji, Nevi, ki je naša gostja v mesecu Maju in pa k Marini iz Maveluja, ki je v Maju naš sponzor.

Komentarji

  1. Čudovito si pobarvala marjetice. Pa bi človek mislil, da jih ni potrebno barvati, saj so bele :) Prav iskala sem vijolično, ki tako lepo posenči konice, da zgledajo kot prave.
    Pri drugi voščilnici si samo vroče embosirala ali si potem tudi malo pobrala barvo? Super pride.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maš prav, sem po pršla z pršilko in vodo, da se je na enih mestih malo razbarvalo in popivnla z papirnato brisačo.

      Izbriši
    2. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

      Izbriši
  2. Na prvi so marjetice res čisto kot prave in dejansko imajo tudi v naravi malo vijočične barve cvetovi. In tale druga ima krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tudi jaz sem zvesta uporabnica distressov. Super so , tako kot tvoji voščilnici. Luštni, marjetke se kot taprave.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dober izziv si pripravila. Mislim, da ima vsaka ustvarjalka vsaj kakšno blazinico. Tvoja voščilnica je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je dober izziv...malo drugačen kot smo ga vajeni, po drugi strani pa spet tako domač, ker brez distressov si težko predstavljam voščilnico.
    Čudovita marjetica...prav lepo izdelana v 3D stilu in tisto malo vijola barve okoli listkov...krasno znaš prenašat barve iz narave na voščilnico.
    Druga flojdrasta pa je itak svetovna. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izziv si izbrala. Distress blazinice so tudi pri meni nepogrešljive in skoraj vedno jih uporabim, če ne drugega vsaj za senčenje. Čudovite marjetice s senčko in res prelepa voščilnica. Tudi prelivajoča se voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta lepi, pri prvi mi je všeč postavitev z robom in marjetici, pri drugi pa čudovito ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  8. U, kako čudovito si senčila marjetice. Take so, kot prave. :-)) Dobro si se znašla z barvno kombinacijo. Spodnja pa je čisto po mojem okusu. Ozadje je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako vabilo kot voščilnica sta zelo lepa. Marjetice so tudi meni trenutno navdih. Distressi pa itak nepogrešljivi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga LiLi ♥ tole ustvarjanje z Distressi ti je šlo odlično :-)) Krasna vabila si naredila in tudi voščilnica je lepo barvita.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, super temo si izbrala. Brez Distressov itak ne gre :). Všeč so mi tvoja vabila in voščilnica, ki je nekaj posebnega. Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar