Pomladno zelenje

Vladka in Tina sta pripravili nov izziv "Ko me inspirira" - Pomladno zelenje. Tokrat sem se prav načrtno brcnila v tazadnjo. Da ga spet ne zamudim, ker mi je potem tako žal, da se nisem bolj potrudila. Odločila sem se, da uporabim le zeleno, saj res najbolje predstavlja pomlad. Naj vam povem, da se okrog nas bukve že odevajo v svojo zeleno obleko in prav lepo je pogledati proti gozdu.


 S tremi zelenimi barvami sem pobarvala odtisnjena metulja in ozadje voščilnice. Zelene rožice , čipka in Tinin napis. To je vse, enostavno, pomladno, sveže.


Metuljčka sem izprosila pri Tanji, res jih bolj malo izrežem in pobarvam, ko so pa tako lepi, da jih prehitro ne zmanjka.
Voščilnico namenjam za:
Uživajte v pomladnem zelenju!
 
 

Komentarji

  1. Ooohhhh Lili - Goga prelepa je! Na tej pomladno zeleni barvi pa se oči res spočijejo in obožujem zeleno. Zelo zelo všeč mi je ozadje!
    Objem, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si ustvarila krasno pomladno zelenko. Ozadje je čudovito in metulja lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako je lepa! Čudovite barve, metuljčka sta prečudovito pobarvana, ozadje, kompozicija, ma, popolna je!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, kako je prekrasna, res tako lepe barve in ti metuljčki so naravnost fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Uporabila si tako toplo zeleno barvo. Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super zelenko si naredila, zelo mi je všeč podlaga. Tudi pri nas gozd zeleni, prav lepo ga je pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne barve in pomlad kar veje iz voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica. Najbolj sta mi všeč metuljčka in krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja zelena voščilnica z metuljčkoma mi je pa neznansko všeč. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, Lili, kako zelo lepa, sveža in nežna pomladna voščilnica je nastala v tvoji ustvarjalnici. :-)) Čudovito si ustvarjala. Metuljčke bi pa tudi sama skrbno hranila, saj so res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava sveža, pomladna lepotica. Zanimiva postavitev in lepo si vse skupaj skombinirala. Pa ozadje je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Svetovna je...in ti zelenkasti metulji so me čisto očarali.

    OdgovoriIzbriši
  13. mmmm, kako lepa zelena pomlad je pri tebi. Krasen odtenek zelene in ta dva metulja sta naravnost čudovita. Super si, da si se nama pridružila :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna je! Zelena je sploh ena izmed mojih najljubših barv in tale odtenek, ki si ga izbrala, mi je res lep. Da o embosiranem ozadju in metuljih sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  15. Noro, kakšne barve. Prelepa je!

    OdgovoriIzbriši
  16. Superca - čudovit odtenek zelene, ki so jo lepo osvežila s tankimi belimi črtami. Barvni metulji dodajo razigranost in barvitost - mega!

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo pomlad si naredila...zelo všečna!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. LiLi, prava cartika je :-)) Lepo si jo sestavila in zelena ji lepo paše. Ja, na vedno bolj zeleno bukovno je res lepo pogledati, ampak na žalost je pri nas zelo razredčena...

    OdgovoriIzbriši
  19. Tako frišno kot zelenje na morju, ki ga je pred parimi urami spral dež....čudoviti odtenki zelene, ozadje fantastično, da lepote metulja ne bi omenjala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar