Kolibrij

V moji škatli s šablonami se sramežljivo skriva tudi nekaj šablon Cottage cutz. Čudovite so, a jaz jih kar ne znam uporabiti. Najbrž zato, ker me vedno znova fascinira kako jih uporabi Vladka in sedaj še Janja. Že kar dolgo nazaj sem kupila tudi šablono kolibrija in cvetlic, po moje bi morali biti Hibiskusi.
 

 Za ozadje sem po Sonjino z zobno ščetko našpricala modro in zeleno Distress barvo. Nanjo odtisnila napis, tokrat izjemoma v Angleščini.


 Ob rob sem dodala še polperlice po Tinino, meni pašejo povsod. Krogce izštancam kar z kleščami za luknje.
Ker so na voščilnici uporabljene šablone Cottage Cutz jo prijavljam na njihov izziv Cottage Cutz Blog, kjer jim je vseno kaj (ANYTHINK GOES) le, da uporabiš njihove šablone. 
 

 Potem pa sem se še malo poigrala s smušingom, zobno ščetko in še enkrat kolibrij.

  
Lep vikend, uživajte v sončku.

Komentarji

  1. VAU, kakšne nore barve.. čist sem se zaljubila <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Kdo pravi, da ti ne gre. Super ti gre od rok in obe sta tako barviti in polni energije (kot kolibriji).
    Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo LiLi ♥ tudi ti si ustvarjala s šablonami SC za 1. izziv :-))
    Prelepi voščilnici si naredila in ti dobro veš, da ti gre tudi tako odlično od rok, si to že večkrat pokazala. Lepe barve si izbrala in vse skupaj lepo sestavila. Všečnooo zelooo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res super živahne barve. Krasni čestitki si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Z našpricanim ozadjem si me zadela naravnost v srce in me spomnila, da že dolgo nisem nič našpricala. :-) Zakaj misliš, da ne znaš uporabljati teh šablonic? Meni se zdi, da boljše sploh ne more biti. :-)) Čudovite barve si uporabila in krasno sestavila obe voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Gre ti, gre! :) Všeč so mi žive barve ter sama postavitev. Vse skupaj si povezala v čudovito celoto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito Lili. Barve odlične, kolibri na rožicah in smušing...ter ščetka po Sonjino....bravo za vse to. Super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlične barve (od našpricanega do izrezov:)) in šablona kolibrijev je super in tudi super uporabljena:) To včasih samo mislimo, da nam kakšna stvar ne gre:) - poznam. Obe voščilnici zelo všečni. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. o, kakšne krasne barve in te perlice, super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card, love the colors! Thanks for joining our anything goes challenge at the Scrapping Cottage blog & good luck.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako, da jih ne znaš uporabit !!? Pravkar si dokazala, da jih znaš odlično, saj si izdelala čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti voščilnici si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res si jih prav krasno uporabila in tale špric smušing ozadje ...meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo si tole naredila. Super ozadje, ki mu izrezi zelo lepo pristajajo. Sem zelo vesela, da si se pridružila tudi na našem prvem SC izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  15. iii barve, tako sveže... prekrasni...

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne bi rekla, da šablonic ne znaš uporabiti. Čudoviti voščilnici si ustvarila in kako super ideja za ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  17. Super barve si uporabila. Obe kombinaciji sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lili, tako lepo si sestavila voščilnico in barve so čudovite.
    Hvala, ker si se pridružila SC izzivu in veliko sreče pri žrebu. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudoviti voščilnici v prekrasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  20. o, čudovite barve! IN zelo lepa postavitev, všeč sta mi.

    OdgovoriIzbriši
  21. such a pretty card-thanks for taking part in the CottageCutz anything goes challenge

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar