Kolesarska scena

Zadnje čase me nekaj sili, da stopam izven svojih ustvarjalnih okvirjev in zanimivo prav nič slabe vesti nimam. Veliko se ustvarja v moji ustvarjalnici zadnje čase in še kar nekaj materjala imam za pokazat, ampak lepo po vrsti.
Prejšnji teden sem dokončala voščilnico za kolesarja, ki se je srečal z Abrahamom. Navdih mi je bila Hali, katera je par dni prej naredila čudovito voščilnico za isti namen. Nisem se dosti obirala, v svoji škatli s šablonami sem poiskala primerne motive in se lotila rezanaj in leplenja.
 

Cel kup različnih šablon sem potegnila na plan, kolo pa sem poiskala na internetu. Žal takšne šablone nimam, pa saj vsega pa res ne morem imeti.


Seveda sem za dovoljenje, da vam voščilnico pokažem zaprosila idejno snovalko Hali. Branka hvala.

Komentarji

  1. krasna scena je tole in fajn, kako si se znašla s slikico z interneta, jaz kar pozabim na takšno rešitev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo, da smo druga drugi inspiracija.
    Lepo kolesarsko za okroglo si naredila. Krasna scena za popotovanje s kolesom.
    Ja, pa všeč mi je, da greš tudi malo iz okvirjev. A ne da paše :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si izdelala pomladno sceno s kolesom. In prav je, da preizkušaš nove stvari in stopaš iz okvirjev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolo tudi mene vztrajno vabi :) Da se razmigam, ne za voščilnico :) Lepo si uporabila različne šablone in naredila krasno tematsko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa narava in vanjo umeščeno kolo. Hali te je super inspirirala in voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj veš kako je v življenju, ta nas sili, da včasih delamo stvari, ki niso v naših "okvirjih":) Naredila si simpatično abrahamovko in upajmo, da jo bo prejemnik uspešno zvozil do 60. "Kupila" si pa dobro kolo:))) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je pa všeč, da si uporabila cesto in ograjo .Ograja je zmeraj fajn, ker lahko gor umestiš vse sorte...me veseli, da sem ti bila navdih <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, to pa je scena. Hali je prava inspiracija za ideje.

    OdgovoriIzbriši
  9. iiijoj LiLi ♥ tale ti pa res ni prav nič podobna .-)
    Ampak važno je, da je lepa in zanimiva. Super si jo sestavila, taka vesela in razigrana je :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica. Kako paše včasih malo stopiti čez plot :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožujem tole tvoje kolo in celotno sceno. Super ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno tematsko voščilnico si ustvarila. Močno dvomim, da bi imela Hali karkoli proti interpretaciji njene ideje. :-)) Mi je pa všeč tvoje sprehajanje izven okvirjev. Super ti gre od rok. :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa tematska voščilnica je nastala izpod tvojih rok. Internet pa tudi meni večkrat prav pride :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar