Craft-alnica #159. RELIEFNO OZADJE

Dva tedna sta naokrog in spet smo tu z novo nalogo v izzivu Craft-alnice. Izbrala nam jo je Andreja in jo poimenovala :

RELIEFNO OZADJE

Želimo, da ustvarite svoje unikatno ozadje s pomočjo reliefne srajčke. Tokrat se bomo lotil tehnike suhega embosiranja.

Sama se zelo rada poslužujem uporabe reliefnih srajčk in jih imam kar lepo število v svoji ustvarjalnici. Pa vendar najraje uporabljam le peščico, tudi ta, ki sem jo uporabila tokrat je že velikokrat videna na mojih izdelkih.

Poročno voščilnico v nežnih rožnatih tonih sem pripravila sodelavki, ki je pred časom oddala sina, sedaj pa še hčerko. Želela je podobno bogato voščilnico pa vendar drugačno.
Ozadje je dvakrat embosirano z reliefno srajčko Darice - wire fence. Kar nekaj vaje je potrebno, da lahko dvakrat embosiraš reliefno srajčko.


Plesalca, ki ponazarjata poročni par sta uokvirjena z MD okvirjem in rožicami, družbo pa jima delata še golobčka in napis Sreče najlepšega para.


V notranjosti še prstančkaa MD in seveda še enkrat ebosirano ozadje.

Na voščilnici so uporabljene štiri šablone Marianne Design :
golobčka lro298
prstana lro238
okvir lro351
rožice cr307
zato jo lepim k Marianne design divas in zaradi napisa še v galerijo Najlepšega para.

Pridružite se nam v zadnjem Aprilskem izzivu in pokažite kako ve uporabite embosirne srajčke. Po navdih pa skočite še k Andreji, Tini, Tanji še eni Andreji, ki je naša Aprilska gostja in pa tokrat tudi k sponzorju Najlepšemu paru.


Komentarji

  1. Čudovita 3D poročna lepotica. Plesalca sta mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zares zelo bogata in prečudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri 2-kratnemu embosiranju je res potrebno veliko natančnosti in strpnosti. Čudivito voščilnico si ustvarila, romantična in zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa. Super ste nas izzvale (spet) na CRAFT-alnici in spet ste vsaka pripravile povsem drugačno voščilnico. Tvoje dvojno embosiranje je povsem izpopolnjeno. Sicer res bogata voščilnica ampak s pravo mero in kot celota čudovita. Barvno in simbolično.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zelo bogata voščilnica. Všeč so mi nežni toni in elegantni dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita in bogata voščilnica. Všeč mi je kako si embosirane dele pobarvala, da pridejo še bolj do izraza in kako si okrasila notranjost. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna in bogata voščilnica kot se spodobi za poroko, z vsemi lepimi dodatki. Všeč mi je kako lepo si uporabila šablono spominčic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava mala mojstrovina, tako lepo pobarvani poudarki in z res lepim 3d učinkom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Perfektna je! Res si mojstrica.
    Nadvse mi je všeč, kako si uspela razporediti meni tako ljube spominčice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, čudovito in bogato poročno voščilnico si ustvarila, ki bo na prejemnika gotovo naredila močan vtis. Odlično si skombinirala motive, barve, embosiranje, zelo lepo, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa, deluje polno. Lepo sestavljena, všeč mi je, da si jo znotraj enako okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je! Super si skominirale barve, izreze, reliefe ... Res lepo in elengantno deluje in res primerno za tak dogodek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili, a veš, tale je pa noro lepa. Taka, moja :)) Mislim na stil, ki se mi dopade.Kako ti pa uspe dvakrat embosirati se pa pošteno čudim in te občudujem. Boš enkrat pokazala, kakšno delavnico.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He he z veseljem ti pokažem, pridem enkrat pogledat tvoj raj pa nardiva eno delavnico ;), saj nisi prav daleč stran če se ne motim.

      Izbriši
  14. Draga LiLi ♥ kako zelo mi je všeč tvoja voščilnica! Sama prefinjenost in eleganca. Všeč so mi vsi tvoji reliefi in super si jih združila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, what a lovely, romantic card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar