Craft-alnica #158. - FOTOGRAFIJA KOT INSPIRACIJA

Pozdravček, dva tedna sta za nami in spet je tu nova naloga za izziv Craft-alnice. Nalogo nam je izbrala Tanja in jo poimenovala
FOTOGRAFIJA KOT INSPIRACIJA
navdih so vam lahko barve na fotografiji, gostota cvetlic, breze.....

Meni so bile navdih breze. V nalogo pa sem vključila še moški del družino. Zet mi je nažagal polena breze. Mož jih je skrajšal na primerno in želeno dolžino in izdolbel vdolbine za svečke. Jaz pa sem prevzela "komando" in lakiranje.


Dolgo sem si želela te vrste podstavke in Tanjina fotografija se mi je zdela čisto primerna, da si željo uresničim.
Moj namen je bil le en podstavek, a saj veste, ko se moške (končno) pripravi k delu jih težko ustaviti. Tako, da imamo sedaj kar serijo lesenih podstavkov za čajne lučke.

 

Pridružite se nam v prvem izzivu Craft-alnice v mesecu Aprilu in nam pokažite kako vas je navdihnila Tanjina fotografija. 
Po navdih pa zavijte še k ostalim članicam ustvarjalne ekipe Tanji, Tini  in Andreji, naši mesečni gostji Andreji - Cvetoči travnik in pa k našemu sponzorju, ki je v Aprilu Ustvarjalni dotik.

Komentarji

  1. Super podstavki za svečke. Res lušni in uporabni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, super si našla navdih in opravila z izzivom. Lepa je tudi fotografija, ki nas izziva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo za teamsko delo, krasni izdelki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si moški del vpregla v delo:), to isto sem naredila že pred dobrim letom, ko sem želela imeti adventni venček. Te zadeve so fine, ker so super uporabne in skoraj večne:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti podstavki za svečke so nastali. Krasno timsko delo.

    OdgovoriIzbriši
  6. O, tole je pa krasen družinski projekt. :-) Lepo, da si motivirala fante. Ti si pa vrhunsko vodila projekt. Dober menežer si. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, kako so one prve zglajene, kar sveti se. Zelo domiselno in kako prav ti je prišel izziv, da si dobila nekaj lepega in uporabnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Opa, tole pa je bilo dobro usmerjanje moških pri hiši . Tudi komandiranje naših boljših polovic in otrok je prava ustvarjalna umetnost. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Navdušena nad tvojimi svečniki. Všeč mi je tudi, da ste sodelovali vsi in skupaj ustvarili nekaj, kar bo še dolgo krasilo vaš domek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lušten podstavek za svečke. Super ideja in očitno te je slika dobro inspirirala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična ideja in izvedba. Brezova debla so tako lepa, da bi bil kakršenkoli dodatek odveč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lili, prekrasne podstavke za svečke imaš.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen aranžma za vse dni v letu.Super si se domislila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja, Goga, kje so pa rožice... hihi
    Tudi udrugačno ustvarjanje je luštno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni rožic, zanalašč. Pri meni jih je drugače vedno veliko. Tokrat pa ne. Ravno zato, da bojo punce videl, da se sme tudi drugače <3.

      Izbriši
  15. Draga LiLi ♥ tole skupno družinsko ustvarjanje je bilo pa več kot odlično :-)) Lepo, da si jih zaposlila in naredili ste čudovite svečnike. Res krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  16. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako lepo... naši dve brezi obrežemo tu in tam, a s tvojo idejo vem, kaj bom naredila v prihodnje, saj so svečke nekaj, kar mi polepša vsak večer :-) Hvala za čudovito in uporabno idejo!

    OdgovoriIzbriši
  18. Super si se znašla. Ideja s svečkami mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar