Aprilske novosti

V mesecu ki se izteka je v mojo hišo prišlo kar nekaj ustvarjalnih novosti, večina jih je seveda mojih najljubših Marianne Design, nekaj malega pa smo z Andrejo in njeno sestro naročile iz Sizzixa, če greste na Andrejin blog boste tam našle povezavo v njihovo trgovinico. Jaz sem si omislila čudovite rožice. Tokrat vam pokažem cvetove fuksije. Fascinantni so mi tudi v živo, kadar krasijo balkone ali okna in prav vesela sem, da jih imam sedaj možnost izdelati tudi iz papirja.


 Prvič sem izbrala klasične barve. Izreze sem barvala z Distress blazinicami Dusty concord, Festive berries in listke z Moved lavn.


Za ozadje sem uporabila dizajnerski papir MD in ker imamo v Craft-alnici nalogo izdelati ozadje z reliefno srajčko sem papir suho embosirala z reliefno srajčko opek.


 Vse razen fuksij in enobarvnega papirja je iz kolekcij Marianne design, zato se še enkrat prijavljam na izziv MD Divas.
 
Uporabljeni Md izdelki:
set šablona in štampiljka col1310
reliefna srajčka df3403 
papirji Sweet roses
štampiljka cso888
bordura lro413

Komentarji

  1. Čudovite fuksije si naredila in celotna voščilnica je TOP.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica, fuksije so kot prave.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu kakšne fuksije, res izgledajo kot prave. Tudi meni so zelo všeč in vsako leto imam kakšne v koritu ali obešanki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oo, tole pa je paša za oči. Fuksije so čudovite in kot kaže se je nakup res obrestoval. Prelepa voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuuu, kakšne bogate RD fuksije. Prav žarijo, čudovite so.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožujem fuksije, še posebno v tej barvni kombinaciji. Samo nekaj časa so tako lepo cvetele (kakšen teden po nakupu)...bog si ga vedi, zakaj?...uživajo v hladni senci, mogoče je bilo pri meni pretoplo.....mi že niso bile usojene, lepe so mi pa še vedno.
    Tvoje so kot prave....si mi dala krasno idejo....če kupim šablono bodo tudi pri meni cvetoče in to čudežno celo leto.....
    Čudovito voščilnico si nam pokazala....si bom res z užitkom napasla moje oči. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Te fuksije so prav neverjetne, kakšne super barve si uporabila in vse tako lepo postavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajn in koristno si zapravljala :) Čudovite cvetove si tako lepo uporabila na voščilnici za zaljubljene.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa barvita voščilnica. Fuksije pa res izgledajo kot prave. Super novosti so pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kolk je tole lepo <3.
    Obožujem fuksije. In kakšne čudovite barve si pričarala. Super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je. Krasne fuksije, barve in postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, za pojest lepo, krasne barve, kupila si me že z listi v Moved lawn, ki je moja najljubša ever:)) Cvetovi pa originalni, bravo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastična je, lepe fuksije!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako lepo si jih izdelala, da so kot prave. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  15. Priznam, fuksije niso ravno moje najljubše rože, ampak tvoje so pa čudovite. In cela vošilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito... tako barvno izrazito. Zelo všečno :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. OOooooo, kakšne barve! In ja, fuksije so tudi meni strašno všeč, mene spominjajo na mojo staro mamo. Kako čudovite so tvoje fuksije na tej prelepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  18. LiLi, tele fuksije so fantastične :-)) Zelo lepo si jih izdelala in iz njih naredila čudovito voščilnico!
    Lepo je bilo zapravljati, bomo ponovile .-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar