Slovo

Preveč jih je bilo v zadnjem času, a tako pač je. Narejena je v slovo dragi, dragi prijateljici, ki bo vedno z nami in nekje nad nami čuvala nas vse, ki smo jo imeli radi.
 
 
 Spomini so kot iskre,
ki pod pepelom tlijo,
a ko jih razgrneš,
vedno znova zažarijo.
(J.W.Goethe)


Sožalnico prijavljam v izziv :

Uporabljene šablone MD so 
LR0403
 LR0252 
 LR0151.


Komentarji

  1. Hudo mi je, ko to berem a kaj ko takih stvari ne moremo nadzirati....žal mi je za tvojo prijateljico. Sožalnico si naredila prekrasno...vidi se, da iz srca.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je žal za tvojo izgubo. In tako kot je rekla Mojca, res se vidi, da je narejena iz srca. Krasno si skombinirale Marianne design šablone.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno sožalje. Sožalnica je zelo lepa in čuti se, da si mislila na prijateljico, ko si jo izdelovala. Res mi je žal za izgubo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudo mi je ob tvoji izgubi prijateljice, ob branju zapisanih besed in ob pogledu na sožalnico narejeno s srcem se vidi, da si jo imela zelo rada.
    Resnično lepa sožalnica, všeč mi je izrez križa, nisem vedla, da pride tako lep, pa ravno sem iskala šablono križa, a vidim, da sem se narobe odločila.

    OdgovoriIzbriši
  5. me je kar stisnilo ... iskreno sožalje. si pa tako lepo naredila sožalnico, res elegantno ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si zapisala in izdelala zelo lepo sožalnico. Žal mi je za tvojo izgubo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Iz bolečine se rojevajo lepe stvari in taka je tvoja sožalnica. Moje sožalje. Pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Iskreno sožalje. S sožalnico si se pa čudovito in iskreno poslovila od prijateljice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito sožalnico si naredila in krasno z besedami pospremila njen odhod. Hudo je, pa vendar spada tudi to k življenju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Žal mi je za tvojo izgubo... res si tudi tokrat zelo lepo ustvarjala iz srca...

    OdgovoriIzbriši
  11. Težko je ob izgubi bližnjih ... Vsi smo na tej poti. Dokler pa smo tukaj, pa bodimo dobri. Zelo lepo sožalnico si naredila. Bogato, kot je bogato naše življenje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Žalostni trenutki in lepa sožalnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar