Craft-alnica #157. - FILC

Hitro sta minila dva tedna in spet je pred nami nova naloga v Craft-alnici. Izbrala nam jo je Tina in vsaj zame je bila kar težka. Zaželela si je , da uporabimo 

FILC

 Želimo, da uporabite na izdelku filc, ali pa cel izdelek izdelate iz filca.
 Najprej naj vam zaupam, da doma nimam niti koščka filca, tako kakor nisem imela Wasijev. A tokrat me je iz zadrege rešila prijateljica Urška in mi je prinesla ostanke filca, ko ga uporablja pri izdelavi svojih čudovitih izdelkov.


 Odločila sem se, da tokrat stopim iz svojega papirnatega sveta in si poskusim izdelati nekaj uporabnega. Zato sem se lotila izdelave pomladanskega etuija za svoj telefon.


 Rožice sem izrezala s šablono Marianne Design, krogce pa s Tinino šablono Treh krogcev. Gumbki so iz zaloge.
Prav luštno se je bilo pozabavat s malo drugačnim materialom in izdelkom, pa še uporaben je.

Pokukajte še k ostalim članicam ustvarjalne ekipe Tini, Tanji , Andreji in mojstrici filca Duši, ki je v mesecu Marcu naša gostja.Pridružite se nam v ustvarjanju s filcem, prav zabavno je.

Komentarji

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. LiLi ♥ krasen etui si naredila svojemu telefončku. Paše siva podlaga in potem na njem pomladne cvetke :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen etui si naredila. Všeč mi je siva osnova in pisane rožice. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav nic se ne vidi da je to prvo ustvarjanje s filcem, še manj da je narejeno iz ostankov.
    Zelo lep in uporaben etui si si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lušten etui je nastal
    filc ti leži
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si tole naredila.
    Vidiš, še dobro, da sem jaz naredila čestitko.
    Bi sicer še punce mislile, da morajo obvezno šivat ali pa suho in mokro filcat za ta izziv ;)
    Komaj čakam kaj vse bodo nastalo v teh dveh tednih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, prav tako dobra si s filcem kot s papirjem (zamenjaš material, pa je:)) Super, da si si naredila ne samo lep ampak tudi uporaben predmet. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. U, tvoj telefonček bo pa v novi oblekici pravi važič. :-) Zelo lepo si sestavila rožice in jih tudi zelo natančno prišila na osnovo. Krasen izdelek! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep etui, praktično in lepo. Priznam, tudi jaz sem morala včeraj v nabavo filca, da se vam bom lahko pridružila. Bom videla, kako bo sploh šlo ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen etui si si izdela. Tako lepo ga popestrijo te pisane rožice.

    OdgovoriIzbriši
  11. A ne bi bilo škoda, če te ne bi izzvali iz tvoje "comfort zone". Potem ne bi imela tega lušnega etuia za telefon. Kako lep, barvit, pomladen je. Pusto sivo podlago si tako lepo zapolnila, da se sploh ne opazi. Pogled pritegnejo barvite rožice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Izziv, ki si ga odlično opravila. Včasih je potrebno kaj takšnega, da se lotimo česa novega. Fajn etui in v lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si ga oblekla. Všeč mi je živahnost barv in..... mah, vse skupaj mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasen etui si zašila. Všeč mi je barvna kombinacija in kako si poleg rož uporabila te male krogce.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uauu dobro ti gre od rok tudi filcanje :-) Krasen domek za telefon si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tudi ustvarjanje s filcem ti gre lepo od rok. Zelo pomladno in lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja a veš, da ti je to fino ratalo. Mi je všeč, da si malo skrenila s svoje poti....obljubi, da ne bo to zadnji projekt. Krasno in koristno.

    OdgovoriIzbriši
  18. Uau, tale etui je pa čisto po mojem okusu. Tako pomladno pisan je. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  19. Lili, očitno je rojena nova FILC-arka. Prečudovit etui si izdelala in res mi je všeč ker je tako pomladanskih barv.

    OdgovoriIzbriši
  20. o, tole je pa res uporabno in zelo lepo - super kombinacija barv s sivo.

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepo si se lotila izziva in to s šivanjem. Uporaben izdelek. Jaz bom šivanje prepustila kar Duši in filc uporabila zgolj kot dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  22. Super pomladni etui, dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar