Craft-alnica #156. - ČASOPISNI PAPIR

Hitro sta minila dva tedna in pred nami je že drugi izziv Craft-alnice v mesecu Marcu. Naloga je tokrat moja in odločila sem se, da bomo uporabili 

ČASOPISNI PAPIR

 Na izdelku uporabite (star) časopisni papir
kot ozadje ali osrednji motiv.
 
Mislim, da ne bo pretežko, vsaj kar se osnovnega materiala tiče. Ko preberete dnevni časopis in spijete kavo si vzemite čas in del tega časopisa uporabite na svojem izdelku.
 
 
Sama sem uporabila star časopisni papir, ki se ga da kupiti v ustvarjalnih trgovinah . Pravi star časopis in ne dizajnerski papir. Dodatno sem ga poštempljala z štampiljkami vijugic in pomazala z teksturno pasto.
 
 
Za osrednji motiv sem uporabila štampiljko iz seta Stampelglede - Vintage garden. Barvana je z distressi. Z 3D blazinicami sem jo pritrdila na čudovit čipkast oval Marianne Design. Papirnata vrtnica in jabolčna cvetova pa sem dobila pri Klavdiji, ki je sponzor meseca Marca
 
 
Tudi notranjost voščilnice je v časopisnem stilu.
 
Navdih najdete tudi pri ostalih članicah ustvarjalne ekipe Andreji, Tini, Tanji in naši mesečno gostji Duši.
 
Verjamemo, da vam bo naloga v poseben izziv. Verjamemo pa tudi, da boste naredile čudovite izdelke in se jih že zelo veselimo.


Komentarji

  1. Uuu, je lepa! MOj najljubši material si izbrala za izziv :) In naredila čudovito voščilnico, motivček je res lep in zelo lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa, všeč mi je, da je časopisni papir tudi v notranjosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga LiLi ♥ Zelo mi je všeč tvoja vintage voščilnica, še bolj pa vintage časopisni papir :-)) Krasna ideja, da si ga uporabila in naredila drugačen videz.
    In spet si se lepo poigrala s šablonami MD, res si carica .-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si združila MD šablone in Stempelglede štampiljko. Tako pobarvana pride čudovito do izraza. Všeč mi je tudi obdelana notranjost čestitke. Na to ponavadi pozabimo, pa tako lepo pride.
    Moram priznati, da si si zamislila čudovit izziv, ki bo, tako kot prejšnji, pošteno kravžljal naše sive celice ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav zares luštna. Z vsemi dodatki se zdi popolna. Zelo mi je všeč okvir.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in bogata voščilnica. Časopisni papir se lepo vključuje v celoto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si vkomponirala časopisni papir na voščilnico. Krasna vintage je.

    OdgovoriIzbriši
  8. tole je res prekrasno, super ideja za izziv!

    OdgovoriIzbriši
  9. Najprej te moram pohvalit, ker si se spomnila izziva, ki je nekaj posebnega. Po desetih letih sem prvič šla spet kupit klasiko med časopisi Nedeljski Dnevnik....a zakaj???? Zato, ker nimam nobenih cajtengov doma....vidiš, to pa je žrtvovanje...direkt na zobe sem se vrgla:-))
    Tvoja je res nekaj IN...krasna vintička je ratala. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa in zelo bogata voščilnica je nastala. Super temo izziva si izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Super temo si izbrala in čudovito uporabila časopisni papir na voščilnici. :-) Tvoj šopek je prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mmm bogato. Zelo lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa vintage voščilnica, krasno štampiljko šopka in tak romantiš okvir si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lili, kapo dol, tale tvoja vintage lepotička v kombinaciji s prav takim časopisom je res nekaj posebnega, krasno si jo naredila in super izziv postavila vsem nam, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna voščilnica. Zelo mi je všeč tema izziva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo, zelo lepa voščilnica! Všeč mi je tudi izdelana notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica. Od ozadja do vseh elementov na njej. In tudi tema izziva, ki si jo izbrala, se mi dopade.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lili, najprej ti moram povedat, da sem res vesela, da sem te spoznala! Škoda, da si morala prej oditi, te držim za besedo, da boš naslednjič odšla zadnja, kot si napisala pri Andreji :))) Hvala ti za krasno sladko darilce, tvoja posebna škatlica je požela veliko občudovanja :)
    Časopisni izziv me še čaka, ti si ga seveda opravila z odliko - jasno, če si si ga kar sama postavila :) Čudovita voščilnica!
    Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
  19. Super izziv si nam zastavila. Tvoja voščilnica je čudovita. Všeč mi je tako zunanjost, kot tudi notranjost.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar