Craft-alnica #155. - WASHI TRAK

Pozdravljene, hitro sta minila dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Nalogo za prvi Marčevski izziv je izbrala Andreja in jo poimenovala 

WASHI TRAK
 Želimo, da na svojem izdelku uporabite vsaj dva različna Washi traka,  tista prava dizajnerska lepilna trakova, ki so povečini prosojni in se prav lahko trgajo.

  Naloga je bila vsaj zame kar težka. Najprej sem morala v nabavo. Washi traku namreč do sedaj ni bilo v mojih ustvarjalnih zalogah.


Najprej sem izbrala nežne odtenke v rožnati zeleni in modri barvi. S tremi različnimi trakovi sem popestrila osnovo voščilnice, nato pa sem z njimi okrasila še pahljačasto rožico in Tinine metuljčke.  Zaradi njih in napisa Mnogo lepih želja jo lepim tudi v galerijo Najlepšega para meseca Marca.


Potem pa sem ugotovila, da so tile trakovi prav zabavna reč in sem se lotila še ene voščilnice. Na tej sem uporabila Washi trakova  v rjavih tonih iz trgovinice Darilnica Klavdija, ki je v mesecu Marcu naš sponzor.


Zanimiva je bila izkušnja z Washi trakovi in mislim, da jih bom še uporabila, saj z njimi lepo popestriš izdelke.

Z trakci  pa so se lepo poigrale tudi ostale članice ustvarjalne ekipe Andreja, Tanja , Tina in naša mesečna gostja Duši. Pridružite se nam in pokažite vaše Washi umetnine. 

Komentarji

  1. Ja, res ni bil lahek izziv, ampak ti si se super spopadla z njim. Krasni voščilnici sta nastali. Druga mi je še posebej všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res ni bil lahek izziv, ampak ti si se super spopadla z njim. Krasni voščilnici sta nastali. Druga mi je še posebej všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito ti je uspelo, še posebno ker do sedaj z Washi trakovi nisi ustvarjala. Obe sta prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Popolnoma sem navdušena nad tvojima voščilnicama. :-) Prva je zelo nežna, druga pa čudovita v rjavih tonih. Super si uporabila washi trakce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga LiLi ♥ fantastično si se spopadla z washiji in naredila krasne voščilnice :-)) Čeprav ti je na začetku izziv baje delal preglavice, temu sploh ni videti tako. Voščilnici sta vrhunski, zelo sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Z lepimi barvami in dobro postavitvijo si naredila krasne voščilnice. Dobro si uporabila washi trakove.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si se znašla in prav lepo skombinirala vse dodatke na voščilnicah. Delati s temi trakovi je meni prav posebna zabava.

    OdgovoriIzbriši
  8. Izziv je v tebi prebudil novo ustvarjalnost s trakovi. Krasno si jih uporabila in naredila lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe sta ti čudovito uspeli. Prva se mi dopade s svojimi živimi barvami, pa kako si še metuljčke oblekla v Washi in popestrila rozeto.
    Druga pa mi je všeč, kako si s čudovitimi Washi naredila vitage stil, pa kombinacija vrtnic in polperlic.
    Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili...izjemno lepi sta. Tako zelo lepo si uporabila trakove in krasne dodatke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav nič se ne pozna, da s trakovi nisi bila na TI:) Nastali sta prekrasni voščilnici, prav vsaka posebej je zmagovalna - tako ali tako je vsaka iz drugega stila:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti voščilnici...všeč mi je, da si me spomnila, da lahko z njimi okrasim tudi kakšen izrezek, kot si npr. ti naredila z metuljčki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe sta zelo lepi. Prva je tako nežna, pomlada. Druga pa mi je všeč zaradi vintage pridiha. Lepo si uporabila washi trakove. Jaz se bom morala kar malo potruditi, saj si tudi nisem preveč domača s temi trakovi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo, Lili, tole sta prakrasni voščilnici! Zanimivo, izbrala si dve popolnoma različni barvi in obe sta popolni. Videti je, da je tole en super izziv in bo res prebudil en plaz ustvarjalnosti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si se spopadla s tem izzivom.
    Sploh tista prva nežna mi je super všeč-
    Sem mislila, da sem edina, ki jih do sedaj še ni uporabljala.
    So kar simpatični tile trakci.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super sta, zelo lepo si barvno (s trakci) skombinirala obe! Res lepo! Vidim pa, da nisem edina, ki nima nobenega washija na polički ;) Bo treba poskusit..

    OdgovoriIzbriši
  17. Na obeh voščilnicah si zelo lepo uporabila trakove. Krasni sta. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Lili, moram dat še en komentar. Hvala za trud in pozornost, za druženje in čudovito škatlico. Morda sem zamudila in si jih pokazala tudi na blogu, če nisi pa le daj, meni so strašno lepe in praktične za male pozornosti. Tudi doma so jo vsi zelo pohvalili. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jee, obe sta prelepi, zares krasno si skombinirala že to s svetlimi washiji, čudovita, pomladan, vesela je. A tudi ta bolj jesenska, umirjena in malo skrivnostna mi je zelooo všeč. Čudovito obe! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar