Andreja

Andreja, moja prijateljica, blogerska sorodna duša in Sodelavka v Craft-alnici. Andreja je pred dnevi praznovala in spodobi se, da prijateljica dobi čisto posebno voščilnico.
Vanjo sem skrila čokoladico, a to sedaj ni pomembno.
 Za čokoladnice me je navdušila Zvonka.


Osnova ali bolje ozadje narejena z piksto plastično šablono Najlepšega para v rožnatih in rjavih odtenkih. Orhideje MD in ptička LeaBelities, Napis pa Tina, Najlepši par.
 

Lepo je biti obdarovan, a še lepše je darila dati in razveseljevati drage ljudi.


Komentarji

  1. ooo draga moja LiLi ♥ Hvala, tvoje voščilo je bilo res sladko. Presenetila si, saj si me že na vse zgodaj poklicala in potem je poštar prinesel še tvojo čudovito voščilnico. Tako zelo lepo si oblekla čokolado in prav nič presenetila, saj si res mojstrica šablon MD in upam, da boš nekega dne opažena :-)) Orhideje so očarljive. ♥objemček♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja, res te imam zeelo rada <3! Hvala za vse, tudi za čudovite fotke :).

      Izbriši
  2. Uau, to je pa res prekrasna pozornost. Čudovito izdelana čokoladnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa voščilnica. Všeč so mi barve in orhideje so prav tako krasne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepa voščilnica. Všeč so mi barve in orhideje so prav tako krasne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito sladko darilo. Res si mojstrica MD šablon in krasno jih oživiš.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si tole izdelala za Andrejo in vidi se, da je narejeno iz srca. Sem pa si pogledala tudi tvoja izdelka z waski traki. Tudi krasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bogata in vidi se, da je narejena za posebno osebo. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito si zapakirala sladkobo in všeč so mi rjavi toni. Krasna pozornost.

    OdgovoriIzbriši
  9. Izbira barv odlična, prav tako postavitev, izdelana pa čudovito. Zelo lepa pozornost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Popolna čokoladnica. Res se vidi, da si delala s srcem. Zelo lepa pozornost.

    OdgovoriIzbriši
  11. Za prijateljice samo najboljše. :-)) Krasen ovitek za čokolado si izdelala Andreji. Zelo mi je všeč vse, od izbire barv, do krasno sestavljenih izrezov. :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si se potrudila.Krasne barve si izbrala in dopolnila z ostalimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita čokoladnica za čudovito osebo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Orhideje so čudovite barva...tudi one tako lepo "dišijo" po čokoladi...prekrasno in pozorno darilo.....Z zadnjim stavkom se pa strinjam s teboj...tudi sama raje obdarujem,kot pa sem obdarovana....lep občutek je to.čao

    OdgovoriIzbriši
  15. Res je, kar si v zaključku zapisala in tvoja čokoladnica je prečudovita!!! MD šablone ti res ležijo:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. So pretty too Lili, can you please send me a mail with your address so I can comunicate it with MD? Thanks you can find my mail on my blog ( personal info ), thanks Blankina

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je, zelo lično okrašena. Všeč mi je postavitev, od orhidej do ptičkov, res lepa!

    OdgovoriIzbriši
  18. Lili, to je pa tako nekaj lepega...brez besed.
    Božansko!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar