Romantično v zelenem

Prave zime pri nas letos ni bilo, tako, da so telohi in zvončki že skoraj odcveteli. A jaz imam šablono zimskih rožic in jih lahko uporabljam čez celo leto.  Moja želja je bila, da naredim tanke, skoraj prosojne cvetne lističe. Najprej sem poskusila z pavs papirjem, pa mi je bil preprosojen. Potem pa sem se spomnila na peki papir. Peki je malo bolj bel in majčkeno debelješi od pavs papirja.
Listke sem izrezala nato pa nanje z Distress blazinico rusty hinge odtisnila listne žile, ker pa je peki povoščen sem morala odtis posušiti z vročo pištolo.


Pod cvetovi in listi teloha sem prvič uporabila šablono listov praproti Marianne design. Saj vem praprot vzbrsti šele ko teloha ne najdemo več, vendar se mi je zdelo, da bosta lepo pasala skupaj.
Polperlice po receptu Tine iz Najlepšega para pa so zame povsod primeren dodatek, zato sem jih dodala k odtisu misli, da zapolnijo prazne prostore na papirju.


Za voščilnico sem uporabila šablone Marianne design:
col - 1394  romantičen okvir
lro - 383 telohi
lro - 403  praprot
Misel Mavelu, distress blazinice in šablona treh krogcev Najlepši par.Naj vam prišepnem, da se takšne krogce za Tinine polperle da izsekati tudi z kleščami za luknjanje .

Voščilnico prijavljam na izziva 

Komentarji

  1. Vau! Čudovito si izdelala cvetove teloha. Ves čas mi vleče pogled nanje. :-)) Hvala za idejo s peki papirjem. Voščilnica je čudovito sestavljena. Izbor barv mi je zelo všeč. Praprot med telohom pa spada v kategorijo ustvarjalne svobode. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiii, Lili, pa kako si to lepo izdelala, bravo! Pa na peki papir si se spomnila, odlična ideja za teloh. Zelo lepo si vse skupaj izdelala, res je, praprot krasno pristaja telohu (to praprot sem tudi sama opazila med NOVO pri Rayherju:)))), zdaj vidim, zakaj sem jo opazila. Pa ta krasen romantičen okvir, napis in polperlice. Zelo lepo, LP:), T.

    OdgovoriIzbriši
  3. o, teloh izpade kot pravi, krasno si se spomnila s peki papirjem - jaz imam z njim vedno probleme, ko ga je potem treba prilepiti ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, zelo lepa voščilnica, tako pristna, naravna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo Lili, krasen teloh si naredila...sem morala prav dobro pogledat, ker sem mislila, da si na voščilnico dala pravi teloh :)Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Lili res je zelo romantična in teloh deluje kot pravi.
    Kapo dol za idejo s peki papirjem!
    Pozdravček in lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoj teloh je res kot pravi in šele potem, ko sem prebrala kako si jih naredila, mi je bilo jasno zakaj.
    Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zelo zelo lepo in kakšna ideja tole s peki papirjem. No, v tej smeri sem že kdaj razmišljala, pa nič pametnega pogruntala :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa. Teloh si zadela v živo. Peki pair sem tudi jaz že imela v mislih, da bi ga uporabila. Kot vidim zdaj, se da dobro uporabit tudi za kaj drugega kot le pečico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej hvala za nasvet s peki papirjem...prav gotovo se tudi druge rože dobro obnesejo z njim. Ampak tale teloh je pa tak, kot da bi ga ravnokar nabrala in nalepila na voščilnico...resnično je kot pravi in zato čudovit in za konec še ...bohlonej, ker delaš tako čudovite telohe s to šablono , meni pa vzbujaš dvom, da bo moj teloh podoben...upam da vsaj roži...kateri pa še ne vem....čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga LiLi, tale voščilnica je pa tako lepa in tako krasno si jo sestavila, da se je že na FBju nisem mogla nagledati :-)) Telohi so pa čisto originalni. Zame je zmagovalna!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito. Prav takšne telohe sem včeraj opazovala v gozdu.

    OdgovoriIzbriši
  13. O, kako lepo...
    Telohi so kot tapravi. In praprot lepo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna voščilnica in ideja s peki papirjem je super, dobro si se spomnila, meni ni prišlo na misel.

    OdgovoriIzbriši
  15. Waww,tole pa izgleda prav realistično.Sem morala kar nekajkrat pogledati,saj sem bila prepričana,da je pravi teloh.Fantastično!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Super si skombinirala cvetove, vejice in romantični okvir. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako čudoviti telohi, res kot pravi. Odlična ideja s peki papirjem in to zelenje zelo pristoji zraven. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lili, voščilnica je čudovita. Teloh je kot pravi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. uaaau, kako čudovit teloh, zares odlična ideja! Super je!

    pozdravček,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar