Craft-alnica #154. - PUNČKE

Dva tedna sta za nami in spet je pred nami nova naloga v izzivu Craft-alnice. Nalogo nam je tokrat naložila Tanja in jo poimenovala

PUNČKE
 
Punčka ali deklica kakor vam je bolj pri srcu, naj bo osrednji motiv na vašem izdelku. Lahko pa je tudi samostojno izdelana punčka.
 
Sama sem se odločila za digi motivček  Precious Moment, luštne, okroglo lične diplomantke. Še malo in spet bo napočil čas maturanskih plesov, zato je dobro imeti kakšno na zalogi.
 
 
Letos še zadnjič tudi mi odhajamo na maturantski ples, naj bo življenje prijazno z njimi in naj jim naloži le toliko kolikor lahko nosijo s seboj.
 
Pridružite se nam v punčkastem izzivu Craft-alnice, po navdih pa zavijte š k Andreji, Tanji in Tini, ter naši mesečni gostji Barbari. Lepo so ustvarjale.
 


 

Komentarji

  1. Lili, krasna je tale tvoja lepotička, všeč so mi barve, ki si jih izbrala za tak lep osrednji motiv. Res je fajn imeti včasih kaj na zalogo, meni kar ne uspe... In lepo si zapisala v popotnico. Kako bo vesela tista, ki jo bo prejela, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo všečna je tale tvoja diplomantka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lušna voščilnica in tvoja punči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna je in fino je imet kaj na zalogo. Si me spomnila, da moram tudi eno nardit ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, maturanta/ko imate. Lepo si zapisala za popotnico. In simpatična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. LiLi, čudovito voščilnico si naredila in uporabila prisrčen motiv diplomantke :-)) Všečno zeloooooo ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo voščilnico si ustvarila. Lepa kombinacija papirčkov in dodatkov. Motiv pa je prav prisrčen. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Naši maturantski plesi...kje je že to....lepi spomini. Tale pupka je pa kot nalašč za to priložnost, čeprav je bolj ameriška varianta.Tudi mene so najbolj pritegnile nežni odtenki umazano roza barve v kombinaciji s sivo...čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako simpatična je tvoja diplomantka. Super motiv si uporabila, všeč mi je :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar