Craft-alnica #153. VALENTINOVO

Hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami z novo nalogo v Craft-alnici. Za prvi izziv v  mesecu Februarju je nalogo izbrala Tina in jo poimenovala  

VALENTINOVO
 V navodila je zapisala, da želi na izdelku videti vsaj eno srce in verz.
Čeprav sama nisem ravno ljubiteljica Valentinovega, sem se naloge lotila bolj zares in naredila kar tri voščilnice. Ene bolj druge man izpolnjujejo Tinine zahteve.
 

Na dveh sem uporabila čudovito srce iz kolekcije Stampelglede - Grunge Flourish Heart. Katere sem si jih sposodila pri moji dragi prijateljici Jani. Napis je Vladkin, sploh ni bilo potrebe po iskanju kakšnega drugačnega verza.

 Druga z istim srcem, ozadjem in drugačnim napisom . Ker je na njej malo bolj vidno, da sem  uporabila Tinino šablono pike jo lepim v galerijo Najlepšega para meseca Februarja. Tina je tudi sponzor meseca Februarja in je za nagrajenke pripravila super nagrade.
 In še tretja,  ki pa je brez verza in z malo drugačnim srčkom kakor prvi dve.


Na nej pa ne gre brez čudovitih izrezov Mariane Design.
Uporabila sem šablone črk COL 1397
štampiljko iz seta muck  COL1344
in cofka LRO391.
Vintage voščilnico lepim k Marianne Design Divas 

V mesecu februarju bo z nami kot gostja ustvarjalne ekipe Sar-chi, pokukajte k njej . Pokukajte pa tudi tudi k Tini, Tanji E., Andreji in tikrat šek eni Tini, lepo so ustvarjale na valentinovo temo.


Komentarji

  1. Vse tri tvoje tokratne voščilnice so čudovite. Prava paša za oči. :-) Druga me je še posebej očarala. Zanimiva kombinacija pik in čudovitega srčka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Te Stempelglede štampiljke so res zimzelene in se jih nikoli ne naveličaš. Krasno si odštempljala in izrezala srček, všeč so mi perlice spodaj in večplastnot.
    Tudi druga s škatlico je zelo lepa in elegantna.
    Tretja pa čisto valentinčkasta z roza pridihom.
    Krasne so vse tri.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav vse so krasne...čudovitih barv in tako lepo skladno okrašene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kamor pogledam sami srčki, eden lepši kot drugi in naj ti zaupam, da tudi jaz nisem na TI s tem "Valentinom". Kakšen srček bo pa padel na izzivu, to se pa ne bojim.
    Saj so vsi trije izdelki krasni ampak škatlica pa zmaga, pa ne zaradi srčka...ozadje je tisto, ki mi je najbolj padlo v oči, krasno je, zato tudi srček pride tako lepo do izraza. Mej se. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako so lepe! Tako krasno si se poigrala s srčki in naredila prelepa ozadja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav vse tri so čudovite in tako zelo jim paše vintage pridih. Tudi meni pa je še posebej padla v oči škatlica. Ozadje je res svetovno izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse tri so zelo lepe. Poleg čudovitih src in ozadja na drugi, sem takoj opazila luštne cofke na zadnji voščilnici :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Te štampiljke občudujem že dalj časa - ko le ne bi bile tako drage :) Na lep in romantičen način si jih uporabila in naredila tri krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. čudoviti so in sploh se ne morem odločiti katera je lepša

    OdgovoriIzbriši
  10. kakšne krasotice in kakšna ozadja, vau ...

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga LiLi ♥ čudovita je tvoja valentinova objava :-))
    Vse je tako zelo lepo srčkasto in natančno narejeno ter premišljeno sestavljeno skupaj. Všeč so mi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale tema s srčki pa res leži. Čudovite so <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Lili, res si se zares lotila naloge, ki ti kot praviš ni bila najbolj pisana na kožo, speljala pa si jo odlično in to kar trikrat. Zelo zelo lepa ozadja si ustvarila in vsi trije izdelki so krasna zgodba zase. Lepo!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nalogo si odlično opravila :). Vse tri so krasne, ampak izberem prvo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Prečudovite so vse, zelo lepo srce na prvih dveh in lepo si naredila ozadja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar