Vrtnice

Težko sem pričakovala prvi letošnji paketek ustvarjalnega materiala. Samo Marianne Design šablone so bile v njem. No, pa ena štampiljka. Zasvojile so me te šablone in  se mi zdi, da jih tudi kar lepo uporabim.
Nisem mogla v posteljo, zvečer sem si ukradla urico in preskusila čisto vse iz paketka.
 
 
 Najprej sem na rjav papir odtisnila štampiljko vzorca pletenja košare. Potem pa sem z bordurno šablono izrezala podlago za vrtnice. Vrtnice sem pobarvala z Distress blazinico fired brick, zelene listke pa z blazinicama mowed lawn in peeled paint. Napis je izrezan z novimi šablonami črk.
Na enem izdelku čisto vse moje letošnje novosti.


Mislim, da bom naredila še kakšno, tako na zalogo. Saj z vrtnicami pa res ne moreš zgrešiti kadar obdaruješ.

Komentarji

  1. Zelo lepa voščilnica. Tudi sama sem si privoščila nekaj teh novosti od MD. Človek bi si želel kar vse, ko tako vabijo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da smo že vse "zgubljeni primeri" s temi našimi pripomočki, ki jih nikdar ni dovolj. :-)) Zelo lepo si uporabila svoje nove pridobitve. Všeč mi je postavitev in poštemplano ozadje. Zanimiva štampiljka pletene košare.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna voščilnica z vrtnicami. Tudi v moji ustvarjalnici ni pripomočkov nikoli dovolj in ravno nestrpno pričakujem paket :)

    OdgovoriIzbriši
  4. MD šablone so ti res pisane na kožo. Krasna, elegantna in romantična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo, kako krasna postavitev in same krasne stvari ... fantastično izpade vse skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti res znaš z njihovimi šablonami in zelo lepa voščilnica je nastala. Taka z romantičnim pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite vrtnice in celotna postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Največji užitek, ko lahko "sprobaš" nove šablone:)), to te tako potegne, da čist notr padeš. In tebi je to uspelo odlično, naredila si čudovito voščilnico, nežno - romantično:) Lep pozdrav,Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  9. Več kot očitno je, da je bil nakup dober. Čudovite vrtnice, bordura in odtis pletene košare - ne more nastati drugega kot prekrasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Z vrtnicami res ne moreš zgrešiti. Krasno uporabiš MD šablone.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna je... sploh bordura mi je noro všeč!

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo LiLi kako čudovito voščilnico si naredila :-)) Res ti leži MD in vrtnice si fantastično osenčila in jim naredila krasno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili, mene so tudi MD šablone čisto zasvojile. :) Sama svoj paketek še pridno čakam. Tvoje izbor novosti je čudovit in še lepše so uporabljene. Prav romantična, nežna in zelo lepa voščilnica je nastala. Vrtnice zgledajo res krhko in ozadje je prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lili, tale mi je pa še bolj všeč kot prejšnja... Čudovito so te navdihnile novosti!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepo si uporabila nove pripomočke na voščilnici. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličen nakup Lili in zares lepo si uporabila vse nove igračke:) Krasna voščilnica! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar