Craft-alnica #152. - LES

Hitro tečejo dnevi in pred nami je že drugi izziv letošnje Craft-alnice. Nalogo sem tokrat izbrala jaz in jo poimenovala

LES

Želim, da na izdelku uporabite dodatke iz pravega lesa ali kakšno drugačno imitacijo lesa. Lahko je  na papirju, štampiljka ....

Sama sem se odločila, da uporabim štampiljko in naredim leseno ozadje.
Ker pa se mi že pošteno toži po pomladi je padla odločitev, da prvič uporabim šablono narcis, ki se že kar predolgo skriva v moji škatli. Tinini  napisi sreče in podarjen metuljček že kličejo toplo sonce.
Pridružite se nam v leseno obarvani Craft-alnici. Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji,Tini in naši mesečni gostji Perlici Zvezdici. Lepo so se poigrale z lesenimi dodatki.

Komentarji

  1. prekrasna eleganca, te bordure so zakon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so te tvoje narcise in metulj in tako lepo si vse skupaj skombinirala. Ta izziv me pošteno nagovarja, saj veš da imam zelo rada imitacijo lesa :) Če bo le čas, se ga lotim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna vizitka. Zelo lepo narejena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama že komaj čakam na pomlad in ti si jo prav lepo pričarala v svoji voščilki.Zelo mi je všeč sama postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica. Te bordure so res lepe, a je potrebno biti kar previden, ko jih odstranjuješ iz šablone...
    Všeč so mi narcise, zame so to najlepše pomladne rožice. Komaj jih že čakam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Les je tudi moj favorit in zelo rada ga ustvarim iz papirja. Največkrat s pomočjo štampiljke, tako kot na tvoji voščilnici.
    Krasna je in ta pridih pomladi z narcisami.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo LiLi, spet čudovita MD voščilnica. Tako lepo si naredila bordure na leseno podlago, da o kot pravih narcisah ne govorim :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno ozadje s štampiljko lesa si ustvarila. Voščilnica je tako ljubko romantična, da sem se kar zaljubila vanjo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Leseno ozadje je videti čisto naravno. Lepo si se poigrala z različnimi šablonami in štampiljkami. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili...kakšno lepotico si pričarala. Vse je tako zelo lepo in barve so mi krasne.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Lili, tale tvoja lepotička je res lepotička in pol. Krasno si pobarvala narcise in jim dala odlično pozicijo, da o dvojni valoviti borduri na leseni podlagi sploh ne govorim. Krasno skombinirano z metuljčkom, zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je in narcise že kličejo pomlad. Bordura pa da piko na i. Prava lepotička, ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna je, vse skupaj se zelo lepo poveže v celoto. Narcise pa so mi zelooo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita, narcise, bordura, pravljično.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tako lepi narcis še nisem videla. Prekrasno si jih umestila na voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo je lepa in tvoji narcisi kar kličeta po pomladi :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Temu jaz rečem perfekcija! <3
    Krasno ozadje, čudovit izbor barv in popolna eleganca z okrasnimi bordurami za pozdrav pomladi.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lili, čudovita je!! Že sama velikost voščilnice se mi zdi super in narcisi sta enostavno popolni. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar