Čokoladnica

Čudovito Čokoladnico - voščilnico v katero skrijemo čokolado, sem prvič zasledila pri Zvonki. Naredila sem jo že poleti, slikice shranila v album, potem pa kar ni bilo prave prilike za pokazati še na Blagu. Ta konec tedna sem si vzela malo časa, da uredim fotografije in mape na računalniku zato  je prišla na vrsto tudi Čokoladnica..


Čisto preprosto sem se je lotila. Izrezala sem najmanjše zvezdice kar jih premore moja škatla z šablonami, dodala Tinine napise in številko 18. Robove sem čisto malo osenčila z modro Distress blazinico
 

Tudi notranjost je zvezdasta, na levi, beli strani je prostor za voščilo.


Na zadnji strani pa nepogrešljiv napis ;).




Komentarji

  1. Luškano zavita sladka razvada ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, super si jo naredila:) LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta za pogledati že mogoče, a prav gotovo ne preprosta za narediti. Kar pa je zelo pomembno, vidim, da si jo izdelala z veliko natančnostjo. Prav lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Me veseli, da sem te navdušila in tudi tvoja čokoladnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč tvoja preprosto okrašena čokoladnica. Čisto taprava, mladostna in fantovska. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa čokoladnica, natančno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je s temi mičkenimi zvezdicami!

    OdgovoriIzbriši
  8. prisrčna s temi zvezdicami in res lepa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitivno tako čokolada dobi povsme novi prizvok.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole me je pa presenetilo...tako malenkostna okrasitev...pa si res TI????...mi je pa všeč, da je nisi preveč krancljala, ker so zvezdice zadostne. Tale tvoj logotip na zadnji strani je pa vrhunski. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. NO, kje sem pa jaz hodila, da nisem pritisnila gumbka spremljaj!¨Pa tako lepe voščilnice na tvojem blogu. Z veseljem bomn večkrat naokrog, je kaj za videt :))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar