Praznično ustvarjanje

Tudi pri meni se že ustvarja za prihajajoče praznike. Letos čisto neobvezno,samo zame in moje najdražje. Nič serijskega in za druge. Tako si lahko dam duška in uporabim le tiste tehnike, pripomočke in motive, ki so meni všeč. Ni mi treba paziti, da bo komu všečno, važno je, da  izdelek všeč meni.
Še vedno sem pod vtisom Vladkinega packanja in Tininih šablon. 
 

Na osnovo iz rjavega papirja sem z belo tempero napackala ozadje. Nanj sem nalepila venček, ker Tininega žal nimam sem uporabila venček Cottage Cutz. Okrašen je z belo omelo in listki bodike. Na vse skupaj pa je nalepljen še preprost napis Vesel Božič.
 

 Vsi izrezki so pobarvani z Distress blazinicami.

Voščilnica lepim v Tinino galerijo meseca Decembr  in jo pošiljam v Rayher kjer še vedno poteka natečaj Ustvarjamo z Tino Baša.




Komentarji

  1. Krasen venček
    zavit v lepe želje in sestavljen z ljubeznijo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in prekrasen venček.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tapravo ustvarjanje je tisto, ki je za dušo. :-)) Tvoj venček je čudovit, tapkanje z belo barvo pa prav navdihujoče.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo LiLi kako čudovita voščilnica in fantastično izdelan venček. Tako lepo si ga sestavila in mu dodala dodatke, da se kar ne morem nagledati :-)) Tudi obarvan je zelooo lepooo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Takšno ustvarjanje, ko nimaš nekih obveznosti in pričakovanj do drugih, je zelo, zelo blagodejno. Vidi se, da si uživala in naredila krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. iiiiiiii, aaaaaaaaaa, ooooooooooo, navdušena. ta je pa čisto po mojem okusu in sem že kdaj povedala, da obožujem venčke? :))) Krasno si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vauuu, čudovito packanje. Vladka nas pa res zna pošteno zacoprati. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj so punce že pred mano vse povedale...venček je za vikat, Tina je s šablono belo omelo naredila vrhunski pripomoček (jaz sem nad njo več kot navdušena), da pa še nimaš njenega venčka, ...psssst, to se pa na glas res ne govori, kaj še čakaš???....Vladka te je navdušila nad packarijo...rezultat je pa fenomenalen. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, ne morem met vsega. Bom bankrotirala :). Pa kakšno šablono si moram pustit tud za naslednje leto, kam bom pa drug let dnar dala ??

      Izbriši
    2. :-))....se je za bat, kam bo šel denar drugo leto!!!....oooo požrešnosti pri ustvarjalnem materialu ni konca ne kraja...smo kar vse glih ....

      Izbriši
  9. prekrasen venček, neverjetne barve si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar