Praznično ustvarjanje II.

Kako je pri vas, meni se zdi, da so dnevi v zimskem času čisto prekratki. Nekako ne znam uskladiti svojih obveznosti, da bi mi ostalo več prostega časa.
Včasih pa si ga kakšno urico ukradem tako, da grem v posteljo kasneje in takrat v nočnem miru  na moji mizi nastane kakšna praznična lepotička.



Ideja, da naredim letos tako modno smrečico iz lesenih deščic je bila videna na internetu. Zelo mi je bila všeč in s tem namenom sem kupila šablono MD. Za ozadje sem uporabila njihovo reliefno mapico in izreze opek. Tinin napis sem  odtisnila na zid kakor grafit, z kraguljčki Memory box pa  okrasila leseno smrečico.


Še nekaj večerov bom morala prebedeti pred prazniki,saj imam v načrtu še par prazničnih voščilnic in tudi nekaj novih pripomočkov še nisem uporabila.
Pa saj se bomo naspali v novem letu.

Komentarji

  1. Izdelava te lepotičke je bila vredna manjkajoče urice spanca. :-)) Čudovita ideja in še lepša izveda. Všeč mi je, kadar je tvoja malo drugačna praznična voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovna ideja s to moderno smrečico. Super si sestavila to voščilnico, res mi je noro všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako nora ideja smrečice! Super je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kako mi je všeč tvoja na hitrco `skupaj zbita` lesena smreka! Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svetovno si tole skombinirala. Napis res deluje kot kakšen grafit in zelo mi je všeč, kako si le tu in tam dodala kakšno rdečo opeko. Smreka pa je čisto modna eko. Ena A je tale.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica mi je nekaj posebnega. Mislim, da podobne še nisem videla. V ozadju viden zid, napis kot grafit, moderna smerečica - zadetek v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Noro, tole si pa naredila v nulo!!! Mi je zalo zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna moderna smrečka. Bojim se, da jo bo kdo ukradel, ko stoji zunaj ;)
    Lepo si naredila ozadje, paše vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je lepa, prav nekaj posebnega, ne tradicionalnega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svetovno...ideja na idejo...od te nore jelke (sem že gledala to šablono, a roko na srce, nimam pojma, kako bi te dile vtaknila na voščilnico)...tole je mojstrsko...zid z grafitom pa...hudiča, kje pobiraš vse te nore ideje...čao

    OdgovoriIzbriši
  11. LiLi, zelo lepo voščilnico si naredila in res malce posebno :-)) Všeč mi je ozadje, še bolj pa zanimiva smrečica.

    OdgovoriIzbriši
  12. neverjetna voščilnica, perfektna je s tem zidom in jelko!

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštna ideja. Sem gledala to šablono, pa mi ni sedla takrat ampak ti si jo super "izkoristila". Vse dobro v 2016, naj bo ustvarjalno na vseh področjih!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar