Praznično ustvarjanje III.

Cvetovi in rožice so na mojih izdelkih kar nujni. V prazničnem času sem do sedaj uporabljala Božično zvezdo, letos pa se ji je pridružila še Teloh. Čudovita šablona Marianne Design je prava popestritev v moji zbirki in na prazničnih voščilnicah.


 Ker so že sami cvetovi bogati je vse ostalo bolj skromno in enostavno.
Embossirna srajčka s snežinkami, Tinin dekorativni rob in napis so čisto dovolj, da pričarajo čarobnost praznikov.


Ne smem pozabiti na papirnate polperlice, Tina hvala za idejo, šablonico in prikaz izdelave takšnih perlic.
Priznam, da so me čisto osvojile in prav rada jih dodam na izdelek. Malo leska sem perlicam in cvetovom dodala z Perfect perls prahom.


Če se v teh dneh podate pod obronke gozda lahko prave, črne telohe že naberete in si z njimi okrasite praznični dom.

Komentarji

  1. Joj, kako je lepa. Ta teloh mi je tako noro všeč. Šablona me že kar nekaj časa mika, a se mi zdi, da sem si za letos privoščila že malo preveč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč in teloh zelo lepo paše na njo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nad šablono teloha sem tudi sama čisto navdušena, res je krasna. In tvoja voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen teloh na krasni voščilnici.
    Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Teloh lepo paše na njo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Embosirna srajčka za snežinke mi je zelo lepa. Tako nežne so in krasni cvetovi teloha lepo dopolnijo ozadje. Voščilnica je naravnost čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  7. Teloh, zvončki...vse se že najde v tem zimskem času....ampak tvoj teloh je pa prava poživitev na novoletni voščilnici...čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Krasno si jo izdelal ain skombinirala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar