Craft-alnica #150. - KARKOLI

Pozdravljene, pa smo prikorakale do zadnjega letošnjega izziva Craft-alnice. Ker z Andrejo zelo dobro veva, da so v teh dneh pred prazniki vaše roke in misli zaposlene z pripravami na praznovanje sva se odločili, da ne bova čisto nič komplicirali. Naloga za naslednja dva tedna se imenuje preprosto

KARKOLI

pokažete nam lahko karkoli ste ustvarile pa še niste nikjer objavile ali pokazale. Prepričana sem, da se v vaših arhivih skriva veliko lepot in sedaj je idealna priložnost, da nam jo pokažete.


Jaz bom ostala še kar pri prazničnih.Spet sem se igrala s šablonami MD in Najlepši par. meni se zdi se, da se tako lepo kombinirajo.



Uporabila sem šablone Marianne design,


Lr 0383
Lr 0122
in Victorian Christmas papir.
 Saj pri Marianne Design Divas zahtevajo na izdelku vsaj tri njihove produkte.

Voščilnico pa lepim tudi v Decemebrsko galerijo Najlepšega para saj sem uporabila smrekove vejice in belo omelo iz Tinine zbirke šablon.

Pridružite se nam v zadnjem izzivu v letu 2015, po navdih pa skočite še k Andreji in k Valeriji, ki je v Decembru najina gostja.

In za konec vam zaželim še Blagoslovljene Božične praznike, lepo praznujte in uživajte s svojimi dragimi.


Komentarji

  1. Krasna kombinacija šablon, tako lepo praznična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica, zelo bogata in res lepo pašejo skupaj šablone MD in Najlepši par. Lepo si jih skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica. Vidim, da se tudi pri tebi skriva pravo bogastvo MD šablon.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najprej naj se ti zahvalim za prekrasne želje in voščilnico. Ustvarjala si z meni najljubšimi šablonami (samo pri tebi to vedno lepše...sorry prečudovito izpade) . Lepe in mirne praznike tudi tebi. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo LiLi kako čudovita voščilnica :-)) Zelo lepo si se poigrala s šablonami MD in res ti ležijo in jih obvladaš v nulo :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. in (prehitro stisnila enter)
      Draga moja LiLi, hvala enako, tudi tebi in tvojim želim lep, miren in doživet Božič :-)) Andreja

      Izbriši
  6. Zelo lepo si kombinirala različne šablone in nastala je krasna praznična voščilnica. Super izziv sta nam pripravili. :-)
    Hvala ti za voščilnico, ki je prispela po pošti. Zelo si me razveselila.
    Tebi in tvojim dragim želim lepe praznike! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa, bogata in zelo praznična.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar