Craft-alnica #149. - VENČEK

Pozdravljene, leto se bliža h koncu in priprave, da pospremimo staro leto so v polnem teku. Ker je stalni spremljevalec Božično- Novoletnih okrasitev in izdelkav venček, sva se z Andrejo odločili, da v predzadnjem letošnjem izzivu pokažete kakšne Venčke ste izdelale za okrasitev pri vas doma ali pa na vaših izdelkih.

VENČEK

Ni pa nujno, da je adventni ali božični, lahko je npr. iz listja ali rožic. Želiva le, da je na izdelku sklenjen krog. Tudi ni nujno, da je okras za vrata ali mizo. Venček lahko izdelate tudi na voščilnicah ali drugačnih izdelkih.
Pri meni se je letos recikliralo. Okrasni venček, ki krasi našo mizo je izdelan iz rolic, ki ostanejo pri uporabi papirnega traku pri kalkulatorju ali kakšnem drugačnem stroju pri katerem imamo papirni izpis. 

Rolice sem pobarvala najprej z belo akrilno barvo in jih nato poštempljala z štampilko ki ustvari vtis lesa. Nalepila sem jih na velik krog vmes pa zatlačila kosme vate. Po vrhu lesenih rolic sem namazala strukturni sneg. Okrasila sem jih z papirnatimi božičnimi zvezdami in belo omelo in Tinine kolekcije.
No, ker pri meni perlic ne gre sem jih nalepila namesto bunkic omele in dodala še verigo iz perlic.
 Drži pa, da moram biti pri prižiganju svečk na našem letošnjem venčku zelo previdni,  saj veste toliko papirja in ogenj... 

Pridružite se nam v predzadnji Craft-alnici v tem letu in nam pokažite kakšni venčki so v okras v vašem domu ali na vaših izdelkih.
Po navdih pa skočite še k Andreji in k Valeriji, ki je decemberska gostja ustvarjalne ekipe.
Recikliran venček prijavljam tudi na izzziv
in v Decembersko galerijo Najlepšega para.




Komentarji

  1. Krasen venček si naredila in sedaj ni več skrivnost kje si dobila te rolice ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si reciklirala in ustvarila zelo lep venček. Papirnate rolice si krasno obdelala. Z ognjem pa le pazite. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili lepo si reciklirala papirnate rolice in naredila zelo simpatičen venček :)
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna čudovita reciklaža. Zelo lepo je tole izpadlo in hvala, da si se s tem lepim venčkom pridružila tudi na najin izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te rolice so simpatične...vidiš, jaz sem pa mislila, da si bila tako pridna, da si jih sesukala na roke (sem že pozabila na te rolce pri kalkulatorju). Pa še štempljala si jih...ja no, saj ti ne bi bila ti, da si ne bi zraven osnovnega dela dala še en milijon zakompliciranih stvari....ampak na koncu pride pa res lep izdelek. Pa še to mi je všeč, da nisi dodala bunkice ampak si vse zaključila lepo s papirjem. Res je lep domač venček. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili...kakšna popolnost. Eden lepših venčkov, kar sem jih videla...

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno si tole reciklirala in prava paša za oči je, čisto drugačen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauu, super venček in super ideja za uporabo rolic. Zgledajo kot koščki lesa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi meni deluje kot les, dokler nisem prebrala objave. Res je lep.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen venček, jaz sem tudi ugibala iz česa je narejen, dokler nisem prebrala. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar