Teloh

Ka r nekaj časa je že, odkar so v moji zbirki Marianne design šablone telohov. Kupila sem jih zato, da bi jih letos poleg božične zvezde uporabila na prazničnih voščilnicah.  Ugotovila sem, da so cvetki prav lepi in uporabni tudi za kake drugačne voščilnice.


Prvič sem jih zato dodala na voščilnico, katero smo v službi namenile sodelavki, ki je praznovala okroglo 40. V rožnati barvi so prav lepi. Naslednjič se jih lotim v zimski izvedbi na pavs papir in z embosiranimi pikicami.


 Voščilnica  je bila pospravljena v preprosto škatlico z izrezanim okenčkom. Notri pa , skromen prispevek za kakšno osebno razvajanje.
 
Brez Tininega napisa seveda ne gre, voščilnico zato lepim v njeno galerijo maseca Novembra.

 


Komentarji

  1. krasno, nežno in komaj čakam še na zimsko verzijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako skromno , pa tako bogat videz. Res ni potrebno veliko, da nekoga obdariš. Se mi pa dopade, da je voščilnica spravljena v taki škatli, ker deluje bolj elegantno, kot pa v klasični kuverti. Krasna je in tudi mene zanima zimska verzija. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni telohi in zelo nežna voščilnica. Izgleda kot uokvirjena slika, zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita izvedba. Ta teloh boš verjetno res lahko kombinirala povsod. Na sodelavkinem mestu bi "dol padla", če bi prejela tako noro lepo darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Lili. Izdelala si tako nežno voščilnico in v škatlici res deluje bolj eleganto.
    Želim ti mirno nedeljo, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lep je tale teloh in voščilnica je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  7. Teloh mi je zelo ljuba rožica. Super zgleda v roza barvi. Čudovita voščilnica in prav elegantno zapakirana. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi in nežni cvetovi ter čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi so ti izrezi, krasno izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  10. ooo LiLi, kako čudovite telohe si naredila :-)) Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jej, kako zelo lepo si tole izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa, tako nežna. Tile telohi me že kar nekaj časa mikajo, sedaj, ko vidim končni izdelek, pa še bolj ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar