Craft-alnica # 148. - Zimska scena

Pozdravljene, dva tedna sta za nami in v teh dveh tednih smo iz prešernega Martinovega vzdušja zakorakali v zimo. Tudi okrog nas je sneg pobelil hribe in prav zato je čisto primerno, da za naslednjo nalogo 
NAREDITE ZIMSKO SCENO
Tokrat od vas želimo, da pričarate zimsko vzdujše, da upodobite čarobno zimsko pokrajino.

Jaz sem se je lotila takole, navdih pa mi je bila Vladka.


Tokrat prvič sem se lotila tehnike packanja za javnost. Kar nekaj poiskusov je namreč končalo v smeteh. Škoda le, da se na vidi dobro, da sem packala tudi z Perfect perls, v resnici se vse prav lepo svetlika. 


Ker sem uporabila kar nekaj šablon Najlepšega para voščilnico lepim tudi v Tinino galerijo meseca Novembra. 
Pa še v Rayher jo bom poslala, tam namreč potka natečaj izdelave voščilnic s Tino Baša.

Pridružite se nam in skupaj z nami pričarajte čarobno zimsko pokrajino.
Pokukajte pa še k Heleni in Andreji, prav lepo sta ustvarili zimsko pravljico na svojih izdelkih.

Komentarji

  1. Lili, kakšno pravljično zimsko pokrajino si naredila. Ne vem, kakšno je bilo tvoje packanje, ki ni bilo za v javnost, ampak to je fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene je takoj očaralo ozadje, čudovito packanje. Prava zimska idila sije iz tvoje voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. LiLi, lepo ti je bila Vladka v navdih in krasno si sestavila voščilnico. Všeč mi je tvoja pisana zimska pokrajina; malo notri in malo zunaj taga :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. ozadje je super in prava pravljična zimska scena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau Lili, kako čarobno zimsko sceno si nam pričarala! :-) Popolnoma sem navdušena. Všeč mi je, da je na tvoji lepotički lep sončen zimski dan. :-) Pacanje ti je uspelo v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je tale tvoja pokrajino. Zelo lepo si vkomponirala tag in me veseli, da sem ti bila v navdih :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaaa, kako je živahna, kot v kakšni slikanici. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole je pa tako pravljično...
    Vrhunska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa! Deluje mi tako božično, kot, veseli zimski praznik. zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je, ker je tako barvna...Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimivo kako te žive barve tudi pašejo v to zimsko sceno. Lepa in hvala za tako krasen izziv. čao

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar