Craft-alnica # 147. - MARTINOVO

Minila sta dva tedna in spet smo tu z novo nalogo v Craft-alnici. Ker ravno na današnjo sredo goduje Sveti Martin sva z Andrejo nalogo za naslednja dva tedna poimenovali

MARTINOVO

Da, pa naloga ne bo prelahka želiva, da tokrat naredite moško voščilnico na kateri uporabite čimveč elementov,  ki jih pripisujemo Martinovanju.
 
 
Sama sem za  izziv izbrala šabloni Marianne Design grozdja  in vinskih  kozarčkov s katerima nazdravljamo slavljencu. Abrahamovcu. Še malo in moj dragi mož se bo srečal z njim. 
 
 
Ker naš slavljenec najraje pije rdeče vino sem grozdje in vino v kozarčkih obarvala z rdečo distress blazinico.  V škatlici z okenčkom bo počakala, do 16. Novembra, da z njo razveselimo našega slavljenca.

Pridružite se nam v z Martinovimi dobrotami obarvani Craft-alnici. Po navdih pa skočite še k Andreji in k Heleni, ki je v Novembru gostja ustvarjalne ekipe Craft-alnice.


Komentarji

  1. Čudovita je. Zelo nežno deluje, kljub temu, da je moška. Super šablono si uporabila in mislim, da si jo bom morala kaj kmalu umisliti tudi sama. Zelooo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, pa iskrene čestitke slavljencu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica je nastala. Tudi meni je všeč šablona grozdja. Izziv pa ni ravno preprost, čeprav nekaj že nastaja...

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, krasna je, za ponovit! Kozarca in grozdje, napis in ozadje, super celota! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zanimive barve si uporabila za moško voščilnico! Prva liga. :-)) Zelo lepo si jo sestavila. Tvoj možek bo gotovo navdušen! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili, zelo lepo si sestavila vse izreze in naredila krasno moško voščilnico.
    Vesela sem, ker sem ta mesec vajina gostja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa je, prava taka moška voščilnica. Krasna je tale trta in kozarca, kjer se "preliva" rdeče vino.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica. Na zdravje :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. LiLi zelo lepo si se potrudila za svojega dragega in veliki praznik bo zdaj, zdaj tu :-)) Zelo lep si obarvala grozdje in listke.
    Slavljuncu pa želim vse naj naj!

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej vse naj naj tvoji boljši polovici (juhuhu, sem prav vesela, da je še kdo starejši od mene, pa čeprav samo za 1 leto).....potem pa....hvala lepa za tako krasen izziv....samo še moške voščilnice nisem delala in me veseli, da ste izbrale tudi to temo (no, najprej sem spet godrnjala, ampak enkrat je treba začeti, sedaj pa je na mizi kar nekaj idej in upam, da jih uresničim).
    Svojemu si pripravila krasno škatlo s še lepšim motivom in tile polprazni kozarci, ki prelivajo vino...ja, res je fantastična. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo in posebno voščilnico si pripravila za moža. Navdušen bo. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar