Craft-alnica # 146. - SOŽALNICA

Težko sem se lotila pisanja te objave in ne zamerite, da bo drugačna kakor so ponavadi moje objave. 
Z  Andrejo sva se že dolgo nazaj odločili, da bomo pred dnevom vseh svetih izdelale SOŽALNICO. 



 Vendar pa sva s sestro v teh dneh sožalnice sprejemali,  namesto, da bi jaz kakšno za Craft-alnico naredila.
Pred dobrim tednom nas je za vedno zapustil naš  očka.  Od prejšnjega tedna naprej ne bo nič več kakor je bilo. 

 Pesem o zvezdah
Vsak človek je zase svet,
čuden, svetal in lep
kot zvezda na nebu …
Vsak tiho zori,
počasi in z leti,
a kamor že greš, vse poti
je treba na novo začeti.
Tako živimo ljudje.
Vsak zase krmari k pogrebu.
Svetloba samo
nas druži kot zvezde na nebu.
A včasih so daleč poti,
da roka v roko ne seže,
a včasih preblizu so si,
da z nohti lahko
srce kdo doseže …
Od tega menda
človek umre,
od tega z neba
se zvezda ospe.
(Tone Pavček)

Komentarji

  1. Draga moja LiLi, tale izziv je imel zate posebno težo ... Iskreno sožalje.
    Komaj čakam petek ... Objemček :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, iskreno sožalje tudi od mene. Pošiljam en topel objemček. Drži se.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Lili, prejmi moje iskreno sožalje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Globoko sožalje tudi iz moje strani.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, sožalje ob izgubi očeta. Ne morem si misliti, s kakšno težavo si delala za ta izziv.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja Lili, iskreno sožalje. Tako težko je ostati brez ljube osebe in prav nič ne more nadomestiti te praznine. Iz lastnih izkušenj ti lahko rečem samo to, da je v takih trenutkih resnično samo čas tvoj prijatelj, ki počasi počasi celi rano. Naj vas grejejo lepi spomini. Mislim nate.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, prejmi tudi moje sožalje.
    Ustvarjena sožalnica je pa zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili moja, tebi in vsem domačim eno iskreno sožalje, prav hudo mi je bilo tole brati. Kako je, ko izgubiš nekoga od svojih staršev še ne vem, pa tudi ne bi rada izvedela še tako kmalu, verjamem pa , da boli....so le eni in edini, pa ni važno v kateri starosti nas zapustijo. Čas bo res naredil svoje, spomini bodo ostali, vendar je sigurno to lažje pisati, kot doživljati. Tudi jaz mislim nate.

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Lili, moje iskreno sožalje tebi in vsem tvojim. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bolečino razume ta, ki jo pozna.
    Sem v mislih s tabo.
    Sožalje Lili
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Lili, iskreno sožalje prejmi tudi od mene. Ni je besede dovolj globoke, ki bi ob izgubi dragega človeka, starša, zmogla potolažiti srce.
    V mislih sem s tabo.
    Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Lili, moje iskreno sožalje. Izguba naših dragih je zelo boleča, a take so poti življenja. Hudo je in boli. Bodi močna.
    Tudi sama moram ta vikend izdelati sožalnico za sodelavkinega moža, ki sem ga tudi osebno poznala in je danes ponoči umrl.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili, iskreno sožalje. Samo spomini nas rešujejo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Iskreno sožalje ob izgubi očeta.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar