Craft-alnica #145. - JESENSKO LISTJE

Pozdravljene, pa smo zakorakali  v hladno, mokro jesen. Pred nami je prva naloga v mesecu Oktobru in z Andrejo sva jo poimenovali 

JESENSKO LISTJE
 Ne mislite, da smo se z Tino in Vladko kaj zmenile, prav nič, ista tema je zgolj naključje. 

Obožujem ustvarjanje v toplih jesenskih barvah, tudi sama jesen mi je zelo ljuba. Rada imam sveža jutra, še vedno tople popoldneve, ko ti odpadlo listje šumi pod nogami. Tudi deževni dnevi so lahko zelo prijetni, saj takrat na toplem za svojo ustvrjalno mizo brez slabe vesti prekladam papirčke in jih sestavljam v čudovite izdelke.


 Prvo voščilnico sem namenila Craft-alnici. 
Na njej sem uporabila čudovito šablono Cottage Cutz venčka in listov. Dodala sem mu še želode in hrastove liste Marianne design in mušnice istega proizvajalca.

Za drugo voščilnico pa sem uporabila Tinino štampiljko listkov, ki sem jih odtisnila z distrees blazinicami in izrezala z njenimi novimi šablonami listi.


Z drugo voščilnico se priključujem izzivu "Ko me inspirira" in seveda jo lepim tudi v Tinino galerijo meseca  Oktobra.

Pridružite se nam v ustvarjanju z jesenskimi listi, za navdih pa pokukajte še k Andreji in k Mojci, ki je v oktobru gostja ustarjalne ekipe Craft-alnice.

Komentarji

  1. No, to pa bo listja to jesen. Tako še nisem pospravila štampiljk,zato lahko kar nadaljujem ;)
    Sedaj pa k tvojim voščilnicam, čudoviti sta.
    Pri prvi mi je všeč podlaga in venček in kako si vse skupaj skombinirala, pri drugi pa njena igrivost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam še kar nekaj pripravljenih jesenskih voščilnic in z veseljem se vam tokrat pridružujem. :) Je prav fajn, da se jesenska tematika (beri pravljica) na blogih nadaljuje. Zelo lepo si tole vse naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na blogu prav prevladuje to jesensko vzdušje :) prav sproščeno je pogledati. Izdelala si čudoviti voščilnici :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zid je fantastičen, venček...da sploh ne govorim, mušnici pa...več kot odlični. Druga je pa elegantna, sploh te pikice na papirju zelo lepo poudarijo voščlnico kot celoto. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta krasni, vsaka ima svoj čar. In očitno bo še veliko jesenskega listja, tako v naravi kot na blogih. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. LiLi čudoviti voščilnici si naredila. Na prvi si izdelala krasen venček in ga postavila na lepo narejen zid; druga je pa res simpatično igriva :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. res, krasni obe, venčki so res in, in to sami takšni čudoviti, na drugi pa mi je všeč njena drugačnost, ta postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako imam rada venčke in kako imam rada Tinine šablonice in zeloooo sta mi všeč obe nastali voščilnici! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudoviti sta. Prva ima tako fejst ozadje, da o venčku z listi in o mušnici sploh ne govorim. Druga pa prava jesenska v pravih toplih tonih. Pozdravček. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni sta, Lili....pa da smo razmišljale enako :-))) To pa je `mentalna` ustvarjalna povezanost :-)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Jesen na naših ustvarjalnih blogih je tudi meni povšeči.
    Tvoji voščilnici sta krasni.
    S prvo si me spomnila, da bo potrebno menjati venček na vhodnih vratih :)

    OdgovoriIzbriši
  12. O, Lili, kako zelo je lep tvoj jesenski venček, obešen na zid! :-))) Čudovite barve si uporabila. Tako toplo delujejo, da kar ogrejejo. Tinini listi so pa tako zelo lepi in drugačni, da je pravo veselje. Prelepo si jih sestavila v igrivo jesensko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale venček obešen na zidu je suuuuperrrrr! Vsekakor se vama pridružim pri ustvajranju na temo jesenskega listja, saj je izziv čisto po mojem okusu. Jesenske barve imam rada... zelo!

    Tile listki Najlepšega para os pa res luštni in se jim za enkrat še v velikem loku izogibam, ampak mislim, da bo ta tvoja simpatična voščilnica "kriva", da si jih bom pobliže ogledala. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lili, tvoj jesenski venček je prečudovit! In kakšno super ozadje, pa mušnici - kot pravi :) Tinini listki me pa že dolgo mamijo, ker so tako posebni, všeč mi je, kako si jih postavila na voščilnico med pike.
    Upam, da je moj paketek danes prišel do tebe :) Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar