Poroka

V zadnjih dneh so bili na moji mizi spet nežni rožnati odtenki. Poroke se tudi v jesenskih mesecih še vrstijo. Izdelala sem voščilnico za prijateljičinega sina, ki je s svojo drago izrekel usodni DA.
Nekaj nežnega, skoraj pocukanega je rekla ženinova mama in seveda jaz sem ji z veseljem ustregla.

 
V nežno rožnati, beli in zlati barvi je nastala prav slavnostna poročna voščilnica
Večina poročnih voščilnic je podolgovatih (Amerikank), v notranjosti je izdelan žepek za denarne prispevke.


Zapakiram jih v preprosto škatlico z izrezanim okenčkom.

Vse uporabljene šablone razen listov so iz kolekcij Marianne design in seveda napis najlepšega para .
Brez Tininih napisov pa res ne gre več.

Komentarji

  1. Mojstrsko si okrasila poročno čestitko. Zelo mi je všeč. Čisto dovolj "cukra" je na njej, da bo mladima zakon sladek. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kakšna bogatija je danes na tvoji voščilnici :-)) Zelooo je lepa in vintage stil res obvladaš. Všeč mi je ozadje in na njem izrezan del. Šik, ni kaj .-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko enih krasnih stavri si naredila v času moje odsotnosti in tudi breze za najin izziv so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo kako je pa to lepo, ....bi se kar še enkrat poročila.....ja pa jade....enkrat je blo čist dovolj, vsaj vem kaj imam doma in to že 30 let.
    S škatlicami za voščilnice se pa že sama spogledujem kar nekaj časa in danes si me prepričala, da je pametno, da jih začnem delat...bolj elegantno in lepše je izročiti tako darilce. Lepa lepa lepa...in od tega cukra ne bodo tamladi dobil sladkorne. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Res nežna in pocukrana, samo takšna mora bit. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Še posebej so mi všeč nežne barve in bogata okrasitev z rožami.

    OdgovoriIzbriši
  7. res lepa in bogata, tale šablona je vauuu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna lepa, krhka in elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno pocukrana je ravno prav!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar